וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הביסה את אוסטריה 39:75

14.7.2012 / 15:25

הנבחרת של דרוקר תלויה בעצמה בקרב על השלב הבא. טימור בלט עם 17 נק'. המאמן: "נבוא באותה אנרגיה מול סלובקיה"

נבחרת העתודה של ישראל הביסה היום (שבת) את נבחרת אוסטריה 39:75 במשחק השני במסגרת שלב הבתים של אליפות אירופה דרג ב' בבולגריה. שחקניו של שרון דרוקר שלטו במשחק לכל אורכו, כשברגעים רבים במחצית השנייה היו על הפרקט שחקני החמישייה השנייה. ישראל הגיעה למשחק אחרי ההפסד במשחק הבכורה לבולגריה 78:69, ובעקבות הניצחון המוחץ זקוקה רק לניצחון במשחק האחרון מול סלובקיה כדי להבטיח את העפלתה לשלב הבתים השני.

ישראל פתחה בחמישייה עם בר טימור, גיא לביא, אור סולומון, עוז בלייזר ושון לבנובסקי. ישראל פתחה נהדר, האוסטרים לא מצאו פתרונות למשחק של הנבחרת ודאנק של רם אליאספור העלה את הנבחרת ליתרון 9. שלשה של בר טימור קבעה בסוף הרבע הראשון 12:22 לנבחרת. הנבחרת פתחה את הרבע השני לא טוב מבחינה התקפית, אך ההגנה תפקדה ושמרה על ההפרש. 6 נקודות רצופות של לירז אריאלי העלו את הנבחרת ליתרון 13, האוסטרים מעט חזרו, אבל שון דאוסן מהקו קבע במחצית 24:34 לישראל.

גם את המחצית השנייה פתחה ישראל עם יכולת התקפית לא טובה, ושוב האוסטרים לא ניצלו זאת כדי לחזור. בר טימור במשחק נהדר העלה את ישראל ל-26:41, 6 דקות לסוף רבע שלישי. 5 נקודות רצופות של גיא לביא פתחו יתרון של 21 נקודות לישראל. דרוקר הרגיש בטוח והעלה את החמישייה השנייה וירד בסוף הרבע עם יתרון מבטיח 29:53. הרבע האחרון היה הזמן של דרוקר לתת דקות מנוחה לשחקנים המובילים שלו ולתת דקות משחק למחליפים ובניסיון להכניס את אור סולומון לעניינים. השחקנים ניצלו את ההזדמנות ורשמו רבע מצוין בדרך לניצחון מרשים 39:75.

מאמן הנבחרת שרון דרוקר סיכם את הניצחון: "העוזרים שלי הכינו אותנו יוצא מהכלל וידענו עליהם הכל. באנו לשחק הגנה אגרסיבית ועשינו את זה לאורך כל 40 הדקות. כל אחד נתן מה שהוא יכול ורק יחד אנחנו יכולים לנצח. המשחק מול סלובקיה חשוב באותה מידה ונבוא באותה אנרגיה ויחס בעוד יומיים".

קלעו לישראל: בר טימור 17, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, גיא לביא 11, אור סולומון 9 ו-7 ריבאונדים, לירז אריאלי 8, בן אלטיט 6, שון דאוסן (8 ריבאונדים) ואיגור מאיור 5 כל אחד, עוז בלייזר (7 ריבאונדים) ושון לבנובסקי 4 כל אחד, דולב דראפיץ' 3, רם אליאספור 2 ואלון אברמוביץ' 1. בלט באוסטריה: פיליפ קריימר 9 ו-8 ריבאונדים.

גם הקדטיות ניצחו

נבחרת הקדטיות של ישראל השיגה היום את ניצחונה הראשון באליפות אירופה דרג ב' שנערכת באסטוניה. הנבחרת, שהפסידה אמש לליטא, ניצחה את נבחרת דנמרק 57:68 ותעלה לשלב הבתים השני עם מאזן 1:1. הדניות הוליכו ביתרון 12 במהלך המחצית הראשונה, אך ישראל בהנהגת עדן פורת הפכה את המשחק בדרך לניצחון. הנבחרת תשחק בבית השני שלושה משחקים, כשמסתמן שניצחון אחד יספיק לה על מנת לעלות לרבע הגמר.

קלעו לישראל: עדן פורת 17 ו-9 ריבאונדים, נועה זליבנסקי 15 ו-5 חטיפות, ירדן דנן ואופיר בנט 11 כל אחת, יולי גרוסמן ודניאל רבר (10 ריבאונדים) 6 כל אחת, שון לוי 2.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully