וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "השנה אני רוצה לזכות בארבעה תארים"

שוער ריאל מדריד לא מסתפק רק באליפות ("זכייה בצ'מפיונס תהיה מיוחדת") ומוסיף: "לא אובססיבי לגבי זכייה בכדור הזהב"

איזו עונה עברה על איקר קסיאס. אליפות עם ריאל מדריד, זכייה ביורו 2012 עם נבחרת ספרד, ועכשיו קמפיין נרחב בספרד לבחירתו ל"כדורגלן השנה בעולם". השוער בן ה-31 מרוצה, אבל הוא נותר רעב מאוד לקראת העונה הקרובה.

הבלאנקוס יפתחו את העונה עם משחק בית נגד ולנסיה ב-18 באוגוסט, ומיד לאחר מכן יארחו את ברצלונה למשחק הראשון על הסופר קופה הספרדי. לא פשוט, אבל קסיאס מרוצה: "זו פתיחת עונה טובה. נשחק נגד ולנסיה שהיא קבוצה טובה שיודעת להקשות. המטרה שלנו היא לזכות בתארים. השנה אני רוצה לזכות בכל ארבעת התארים: אליפות, גביע, הסופר קופה וליגת האלופות".

ריאל מדריד מוליכה את טבלת הזכיות בליגת האלופות/גביע אירופה לאלופות עם תשע, אבל היא לא עשתה את זה מאז 2002 והשוער אמר: "זכייה בליגת האלופות תהיה מאוד מיוחדת כי זו תהיה זכייה עשירית של המועדון. בעונה שעברה עמדנו לפני שער הכניסה לגמר והשנה אנחנו רוצים להיות שם וכמובן לנצח".

קסיאס כאמור מקבל בשבועות האחרונים רוח גבית מאוד חזקה במירוץ לזכייה בתואר "כדורגלן השנה בעולם". פובליציסטים במדריד כותבים השכם וערב נימוקים מדוע מגיע לו, כדורגלנים מהעבר וההווה תומכים והשוער אמר: "כדור הזהב צריך ללכת למי שהכי מגיע לו. עכשיו אומרים שאני עשוי לזכות בו, אבל זה לא משהו שאני אובססיבי לגביו. שוערים לא זוכים להערכה דומה לזו שמקבלים שחקני שדה, אבל אני חושב שמגיע להם".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully