וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.7

באיירן נואשת לקשר אחורי, דפו מחוץ טוטנהאם, אינזאגי לאנגליה? כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פריס סן ז'רמן הודיעה על החתמתו של בלם מילאן טיאגו סילבה לחמש השנים הקרובות.

* גלאטסראיי הודיעה על החתמתו של מלך שערי הליגה הטורקית אשתקד, בוראק יילמאז, שמגיע תמורת 5 מיליון יורו מטרבזונספור.

* ספורטינג ליסבון השאילה לדפורטיבו לה קורוניה את הבלם הפרואני אלברטו רודריגס בן ה-28.

* החלוץ רוי קונטו (27), ששוחרר מאוקזר אחרי ירידת הליגה שלה, חתם בהעברה חופשית בסושו.

* העולה החדשה לסרייה A, טורינו, שילמה לסיינה כ-2.5 מיליון יורו ורכשה ממנה את הקשר בן ה-29, אלסנדרו גאצי. בנוסף, טורינו שאלה מנאפולי את הקשר הארגנטינאי מריו סנטאנה.

* הקשר ההתקפי הברזילאי, מייקוסל (26), שהיה על הכוונת של לא מעט קבוצות באירופה, נמכר מבוטאפוגו לאודינזה תמורת כחמישה מיליון יורו.

* פארמה השלימה את החתמתו של הקשר הצ'יליאני חיימה ואלדס (31), ששיחק אצלה כמושאל מספורטינג ליסבון בעונה שעברה. הקבוצה של רוברטו דונאדוני התחזקה גם בבלם הארגנטינאי, איגנסיו פידלף, שהגיע בהשאלה מנאפולי ולעומת זאת, השאילה לסיינה את הקשר פרנצ'סקו וליאני.

* גנואה רכשה מקליארי את הבלם מיקלה קאניני תמורת כ-2.5 מיליון יורו. קאניני בן ה-27 שיחק בקליארי מאז 2005.

שמועות

* דיווחים באנגליה: פורטו הערה להתעניינות של מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם בז'ואאו מוטיניו, הציבה על הקשר תג מחיר של 30 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים, האלופה הפורטוגלית כבר דחתה הצעה של יונייטד עליו בסך 20 מיליון ליש"ט.

* הרופא של פריס סן ז'רמן המריא לריו על מנת לבדוק את בלם מילאן טיאגו סילבה, לפני שזה יחתום רשמית בקבוצת הפאר הצרפתית. הבלם הברזילאי המצוין וזלאטן איברהימוביץ' עשויים להיות מוצגים בפריס כבר ביום שני.

* מתיאס זאמר, המנהל המקצועי החדש של באיירן מינכן, מעוניין להביא לקבוצת הפאר הבווארית קשר אחורי נוצץ. על פי עיתון 'בילד', המועמד המוביל לתפקיד הוא קשר בילבאו חאבי מרטינס, אך על הכוונת גם קלאודיו מרקיסיו, פליפה מלו ויאן מ'ווילה הפנטסטי, שמבוקש גם על ידי ארסנל וברצלונה.

* ב'טיימס' טוענים כי מנצ'סטר יונייטד מוכנה להציע לאברטון 10 מיליון ליש"ט עבור המגן הבינלאומי לייטון ביינס, אולם הטופיז ידרשו 15 מיליון ליש"ט לכל הפחות.

* מייקל אואן, ששוחרר מהשדים האדומים, עדיין מחפש קבוצה חדשה בפרמיירליג, ולעת עתה לא מוכן להתפשר על ליגת המשנה.

* ב'דיילי סטאר' מדווחים כי מנצ'סטר סיטי העבירה למילאן מסר כי לא תהיה מוכנה למכור את קרלוס טבס בפחות מ-22 מיליון ליש"ט. החלוץ עצמו טוען: "אני רוצה להישאר במנצ'סטר סיטי, טוב לי כאן".

* נשיא אינטרנסיונאל חשף כי קיבל הצעה על סך 20 מיליון ליש"ט מצ'לסי לרכישת היהלום הגדול אוסקר, אך דחה אותה. גם טוטנהאם עוקבת אחר הפליימייקר המוכשר.

* מגן אודינזה, פבלו ארמרו, מחוזר על ידי יובנטוס ונאפולי.

* פיפו אינזאגי הבלתי נגמר מתלבט האם להמשיך את קריירת המשחק שלו אחרי שסיים את חוזהו במילאן. החלוץ בן ה-39 שוקל לקבל הצעה להישאר במועדון כמאמן במחלקת הנוער, או שמא להמשיך לשחק. במקרה כזה, שתי המועמדות המובילות לקלוט את פיפו הן אטאלנטה, בה שיחק ב-1996/97, ו-ווטפורד, מליגת המשנה באנגליה, אותה מאמן ג'יאנפרנקו זולה.

* הארי קיוול עשוי לעשות קאמבק מרגש לכדורגל האנגלי, ולחתום אצל סווינדון של המנג'ר פאולו די קניו.

* ג'רמיין דפו לא נמצא בתכניות של אנדרה וילאש בטוטנהאם, ויחפש בשבוע הקרוב קבוצה חדשה. חלוץ נבחרת אנגליה מוערך בכ-8 מיליון ליש"ט, ועשוי לעבור לקווינס פארק ריינג'רס. מי שיצטרף באופן רשמי לחוד של התרנגולים הוא עמנואל אדבאיור, טוטנהאם תעביר למנצ'סטר סיטי כ-6 מיליון ליש"ט עבורו.

* האגדה ההולנדית יוהאן קרויף ייעץ לאייאקס להחת את מגן ברצלונה ונבחרת ספרד הצעירה, מארק מונייסה, כמחליף של יאן ורטונחן שעבר לטוטנהאם מוקדם יותר השבוע.

* חלוץ ליון בפתימבי גומיס הכחיש את השמועות על מעברו לקאזאן, ואמר: "טוב לי בליון ואני רוצה להישאר בה".

* בורוסיה מנשנגלדבאך מקווה להשלים את רכישתו של החלוץ ההולנדי המסקרן לוק דה יונג עד סוף השבוע הבא.

כל השמועות וההעברות - יום אחר יום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully