וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "נשארו לי שלוש שנים לשחק, מקסימום"

כוכב הלייקרס כבר מתחיל לראות את הסוף. וגם: צפו בקובי מציע לקיירי אירווינג משחק 1 על 1 ידידותי, על 50 אלף דולר

קובי בריאנט עושה חיים משוגעים עם נבחרת ארצות הברית. כוכב הלייקרס מוקף בכוכבים שמכבדים אותו ורואים בו מודל לחיקוי. אלא שפחות או יותר בפעם הראשונה בחייו, הבלאק ממבה הוא השחקן המבוגר ביותר בסגל, ועוד בהפרש גדול: טייסון צ'נדלר, השחקן השני הכי מבוגר, רחוק ממנו ארבע שנים (29, לעומת 33 של קובי).

"אני הבחור הזקן, ככה הם קוראים לי כאן", אמר קובי (במקור: "O.G"), שלא נוהג לדבר על מונחים כגון פרישה בראיונות, אך הפעם עשה זאת. "אני כבר 17 שנים בליגה. 17 שנים זה המון זמן, אנשים לא מבינים זאת. אני מניח שיש לי עוד שלוש שנים, מקסימום", אמר בריאנט לכתבת של רשת ESPN.

עד אז, כאמור, קובי עושה חיים עם החבר'ה הצעירים. על ראסל ווסטברוק, שמגלה יכולת מצוינת במחנה האימונים של נבחרת ארצות הברית לאולימפיאדה, אמר: "הוא אולטרה-אגרסיבי, אחד מהטיפוסים האלה שאם לא תעזור לו, הוא יעשה את זה בלעדיך. אנשים יכולים לבקר אותו כמה שהם רוצים, אבל שיט, לי זה עבד. אני זכיתי ככה בחמש אליפויות".

גם צירופו של סטיב נאש ללייקרס הוסיף למצב הרוח החיובי של קובי: "זה שם אותי במקום הטבעי שלי. למייקל ג'ורדן היה את סקוטי פיפן, שהיה מפעיל אותו מצוין ואפשר לו לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב, שזה לקלוע. החבר'ה בהנהלה החליטו שהם רוצים לנצח עכשיו, לא בעתיד, וזו החלטה גדולה לקבל".

רגע משעשע נרשם באחד האימונים האחרונים, ובו קיירי אירווינג הצעיר, שמשחק בנבחרת המשנית של ארצות הברית, שמורכבת משחקנים צעירים המהווים סוג של יריבת אימון לכוכבים הגדולים, סיפר שקובי הזמין אותו למשחק 1 על 1 ידידותי, בשווי 50 אלף דולר. כך זה היה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully