וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס החתימה את אלטון בראנד

המאבריקס זכו באולסטאר לשעבר ששוחרר מפילדלפיה. לין הסכים להצעה של יוסטון, קייל קורבר עובר בטרייד לאטלנטה

בעוד עסקת דוויט הווארד דעכה לה וליגת הקיץ בלאס וגאס יצאה לה לדרך, שוק השחקנים ב-NBA ממשיך בשלו. הנה לקט מההעברות והשמועות שהתרחשו וצצו במהלך היממה האחרונה:

* דאלאס היא הקבוצה המאושרת ביותר של הלילה החולף בליגה הטובה בעולם, לאחר שזכתה להחתים את אלטון בראנד. כזכור, הפורוורד הוותיק שוחרר מפילדלפיה בסעיף ה'מאנסטי', ועל כן היה רשאי לחתום עבור הקבוצה שתגיש לו את ההצעה הטובה ביותר מבין כל אלה שנמצאות תחת תקרת השכר. המאבריקס הציעו 2.1 מיליון דולר לעונה, וזכו. חדשות טובות אחרי קיץ לא פשוט כלל לאלופה של 2010/11.

"אני נרגש", אמר האולסטאר לשעבר. "ידעתי שמישהו יקח אותי, וזה בהחלט המקום בו רציתי להיות. זה יהיה נהדר לשחק לצד מישהו ברמה של דירק נוביצקי, ושמעתי הרבה דברים טובים גם על ריק קרלייל". הפורוורד הוותיק הוא הרכש השלישי שמבצעת דאלאס בימים האחרונים, לאחר צירופם של דארן קוליסון וכריס קיימן. דיווחים בקרב האלופה טוענים כי למרות בואו של בראנד, דאלאס ממשיכה להביע עניין רב בפורוורד נוסף ששוחרר לפני מספר ימים מקבוצתו - לואיס סקולה.

* ג'רמי לין חתם באופן רשמי על ההצעה שהוגשה לו על ידי יוסטון - הצעה מעט גבוהה יותר מזו שדווחה לאחרונה. הרוקטס הציעו לרכז הסנסציוני קצת יותר מ-25 מיליון דולר ל-3 עונות, אך התקשורת האמריקאית בטוחה לגמרי כי ניו יורק תשווה את ההצעה על השחקן החופשי המוגבל. לניקס יש שלושה ימים להשוות את ההצעה.

* פרטי העסקה עדיין לא ברורים ושלמים לגמרי, אך שיקגו, אטלנטה ומינסוטה הסכימו על טרייד משולש במהלכו יישלח קייל קורבר להוקס. הבולס אמורים לקבל בחזרה בחירת סיבוב שני ומעט כסף, בעוד גם מינסוטה מחפשת מעט הקלה כלכלית לקראת החתמתו האפשרית של ניקולה באטום. בו בזמן, הוולבס הודיעו על שחרורו של מארטל וובסטר, מאותה סיבה בדיוק.

* דנבר הגישה הצעה לסנטר החופשי שלה ג'בייל מגי בשווי 50 מיליון דולר ל-5 שנים. שני הצדדים אופטימיים.

* בוסטון החתימה את כריס ווילקוקס, שהיה שחקן חופשי הקיץ, על חוזה המינימום לשחקנים וותיקים.

* פילדלפיה החתימה את קוואמי בראון לשנתיים תמורת 6 מיליון דולר.

* ממפיס הגישה חוזים חדשים לצמד השחקנים החופשיים שלה דארל ארתור ומוריס ספייטס.

* בחיפוש אחר מאמן ראשי חדש, פורטלנד הגישה הצעה גם לפיל ג'קסון וגם לג'רי סלואן. השניים סירבו.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully