וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלש מנדל: "לאדם כמו אגייאר קל לביים היעלמות"

נתוני ה-GPS מספינתו של אגייאר מעלים חשד כי המיליונר קפץ לכלי שיט אחר: "יש הרבה מאוד אפשרויות". צפו בדיווח חדש

פרשת היעלמותו של גומא אגייאר ממשיכה לאפוף מסתורין. משמר החופים שחרר את הנתונים ממכשיר ה-GPS בספינתו של המיליונר וכעת עולה חשד לפיו אגייאר קפץ מהספינה לספינה אחרת ונעלם. אגייאר הדליק את המכשיר בשעה 19:29 (שעון פלורידה) כאשר נכנס לאויקאנוס האטלנטי ושט לכיוון צפון מזרח במהירות של 31 מייל לשעה. כעבור 27 דקות המהירות ירדה בפתאומיות ל-0.3 מייל לשעה, מה שלטענת החוקרים יכול היה להעניק לו הזדמנות לנטוש את הספינה.

"ניתן לזהות דפוס שמתאים לתרחיש הזה", סיפר הנרי פיקרסגיל, מומחה לספינות, לרשת ABC. "מהירות הכלי, מסלולו, קווי האורך והרוחב מלמדים שהסירה עצרה לזמן קצר שיכול היה להספיק לאגייאר לעבור לכלי שיט אחר".

מומחה נוסף, ניית'ן ספולדינג, הוסיף: "אפשר בקלות לראות שהוא נע לכיוון צפון מזרח לעבר מה שהוא חיפש, מגיע לשם, לא מכבה את המנוע ונותן לה להמשיך. לוקח חצי שנייה לקפוץ לסירה אחרת".

הבלש טרוויס מנדל ממשטרת פורט לודרדייל התייחס לתרחיש ואמר: "יש הרבה מאוד אפשרויות שהיו יכולות לקרות. אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה בלב ים. לאדם עם אמצעים ויכולות כמו אגייאר היה קל לביים את היעלמותו ולהקשות עלינו למצוא אותו".

כזכור, ספינתו של אגייאר נסחפה לעבר החוף במהירות של שני מייל לשעה ונמצאה נטושה עם מנוע ואורות דלוקים, כאשר מכשיר הטלפון הסלולרי של אגייאר וארנקו על הסיפון. מאז היעלמותו בליל ה-19 ביוני, לא הייתה התקדמות של ממש בחקירה ומבחינת המשטרה מדובר באירוע של "נעדר". במקביל, נמשך המאבק המשפטי המכוער בין רעייתו ג'יימי אגייאר לאימון אלן אגייאר על השליטה בנכסיו.

משטרת פלורידה: לא היה עוד אדם על הספינה של אגייאר

צפו בדיווח של רשת ABC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully