וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: דייויד מילר הבריטי ניצח בקטע ה-12

הרוכב הוותיק זכה בקטע ראשון השנה וחמישי בקריירה עם 5:42.46 שעות אחרי 226 ק"מ. וויגינס שמר על החולצה הצהובה

הטור דה פראנס ממשיך להתנהל בשליטה בריטית. אחרי ששלושה רוכבים מהממלכה המאוחדת כבר קצרו ניצחונות בקטעים השונים השנה, הערב (שישי) הגיע תורו של דייויד מילר, הרוכב הבריטי של גרמין-שארפ, לנצח את הקטע ה-12 עם זמן של 5:42.46 שעות. מילר הקדים על קו הסיום את הצרפתי ז'אן כריסטוף פראו. עבור מילר, זו זכייה בקטע חמישי בקריירה, הראשון שבהם היה אי שם ב-2000.

הקטע היומי נערך לאורך 226 הקילומטרים בין סן ז'אן דה מאורין לאנואי-דבזי והוא החל עם שני טיפוסים גדולים לפני שהרוכבים עזבו את הרי האלפים. לקראת הסיום ציפתה להם עוד עלייה גדולה ושם ברחה הקבוצה שסיימה במקומות הראשונים, כאשר מאחור משתרך רוב הפלוטון, שהגיע כמעט שמונה דקות לאחר מכן.

בראדלי וויגינס ממשיך להוביל את המירוץ כולו והוא מקדים את חברו לקבוצה כריס פרום ב-2.05 דקות. שלישי נמצא וינצ'נזו ניבאלי האיטלקי, 2.23 מהפסגה ואילו קאדל אוונס נותר רביעי עם 3.19 דקות מהמקום הראשון. את החולצה הירוקה ממשיך להחזיק פיטר סגאן הסלובקי ואת המנוקדת, של המטפס הטוב ביותר, לובש פרדריק קייסקוף משבדיה.

מחר, ביום הבסטיליה החשוב כל כך לצרפתים, ייערך קטע בן 217 קילומטרים בין סן פו טרו שאטו לקאפ דאג', בכיוון הים התיכון. הקטע מישורי יחסית ובהתאם למסורת, רוכב צרפתי אחד לפחות צפוי לפרוץ קדימה ולחפש את התהילה.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully