וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריטבול ירושלים ננעל במשחק ראווה חגיגי

קבוצתו של מיקי ברקוביץ' נעלה את האירוע עם משחק מול קבוצתו של טפירו, שקלע את סל הניצחון, במשחק למען ילדי עלה

מרתון הכדורסל של סטריטבול ירושלים 2012, ננעל אמש (חמישי) עם משחק ראווה חגיגי למען ילדי עלה. האירוע נערך זו שנה 16 ברציפות והוא נחשב לסטריטבול הוותיק והגדול בישראל. השנה התפרס האירוע על פני שלושה ימים, בהם התקיימו 1,000 משחקים עם כ-1,000 משתתפים בכיכר ספרא בעיר הבירה.

אמש כאמור, הגיע רגע הסיום הגדול עם משחק ראווה למען ילדי עלה, הסובלים מפגיעות פסיכו-מוטורית קשות. במשחק עצמו נטלו חלק מיקי ברקוביץ' בתור שחקן וטל ברודי בתו שופט. בקבוצה שהתמודדה נגד ברקוביץ' הופיע מאיר טפירו, שחזר להפועל ירושלים לפני ימים אחדים.

לפני המשחק נערך טקס הצגת שחקנים מרגש, בו עלה כל שחקן למגרש כשהוא מלווה באחד מילדי הארגון. ברקוביץ' הוכיח במשחק שכוחו עדיין במותניו עם מספר מהלכים יפים וסל שוויון עם הבאזר כמו בימים הגדולים. בהארכה, סל הניצחון היה שייך לטפירו, שקבוצתו ניצחה 25:26. בטורניר השלשות ניצח גיא דותן.

ברקוביץ' אמר: "עבורי להשתתף במשחק הצעדה לילדי עלה הייתה זכות גדולה. תמיד כיף לחזור ולשחק, בטח באירוע ססגוני שכזה עם האוויר הירושלמי המיוחד. כשאנו עולים על הפרקט וזה לא משנה היכן משחקים ובאיזו מסגרת, אנחנו נותנים את הכול על המגרש וכך גם היה בסטריטבול של ירושלים. ללא ספק המנצחים הגדולים של המשחק היו ילדי עלה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully