וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו וויליאמס באטלנטה, רמון סשנס בשארלוט, סקולה מחכה

מעברים ב-NBA: ההוקס צירפו את הגארד של הסיקסרס, סקולה עשוי לעבור לדאלאס או לאורלנדו במסגרת עסקת דוויט הווארד

עוד טריידים, מעברים ושמועות בליגת ה-NBA.

* אטלנטה החתימה את לו וויליאמס, הגארד הנהדר של פילדלפיה. וויליאמס, שהיה הקלע הבולט של הסיקסרס בעונה שעברה עם 14.9 נקודות כשחקן השישי, שיחק את כל 7 השנים שלו בליגה במדי פילדלפיה.

* בעוד מייקל ג'ורדן הודה ש"העונה הקודמת הייתה הקשה ביותר בחיים שלי", הקבוצה שלו שארלוט בובקאטס החתימה את רמון סשנס, בשנה שעברה בלייקרס.

* אחרי חודשים ארוכים בהם אורלנדו ניסתה לעשות טרייד על דוויט הווארד, הג'נרל מנג'ר של המג'יק רוב הנינגטון שוחח עם הסנטר ושאל אותו אם הוא שוקל להישאר ולתת לקבוצה הזדמנות נוספת, אבל הווארד סירב. כרגע יוסטון ואטלנטה נראות כאופציות עיקריות.

* כדי לעשות זאת, יוסטון תנצל את זכותה לשחרר את לואיס סקולה, ובמקביל תקבל עליה את החוזים של ג'ייסון ריצ'רדסון והידו טורקוגלו, ותעביר לאורלנדו מספר בחירות דראפט ושחקנים.

* אחרי שלוס אנג'לס לייקרס לא הצליחו להביא את הווארד, הזהובים-סגולים מנסים להביא גבוה אחר. הדיווחים בארה"ב טוענים שהם הולכים על אנטואן ג'יימיסון, אלטון ברנד או ג'רמיין אוניל.

* גם דאלאס רוצים את אלטון ברנד, אבל אם הפורוררד של פילדלפיה בעונה שעברה לא יגיע לטקסס, המאבריקס רוצים לצרף את לואיס סקולה מיוסטון, ועשויים להציע לו חוזה גבוה. סקולה עשוי לו לסיים את החוזה שנותר לו ביוסטון, 21 מיליון דולר לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully