וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לאוקלהומה סיטי, דטרויט ויוטה בליגת הקיץ

ג'ף פוט היה טוב אצל הת'אנדר, שגברו 86:87 על ברוקלין, עם 9 נק' ו-7 ריב'. ברנדון נייט בלט בדטרויט, שהביסה את בוסטון

ליגת הקיץ בלאס וגאס תצא לדרך מחר (שישי) ועיניהם של חובבי הכדורסל בישראל יופנו לעיר החטאים, שם החל מה-16 לחודש תיכנס מינסוטה למעגל המשחקים וליאור אליהו ינסה להרשים ולזכות במקום בליגה הטובה בעולם.

בינתיים, ליגת הקיץ באורלנדו נמשכת בכל הכוח והערב נערך יום המשחקים הרביעי מתוך חמישה. במשחק הראשון, דטרויט הנחילה לבוסטון הפסד ראשון, 93:79. ברנדון נייט הצטיין עם 19 נקודות במדי הפיסטונס, אוסטין דיי הוסיף 15. בבוסטון, כריס ג'וזף בלט עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ראד סאלינג'ר הוסיף 11 והבחירה הנוספת של הסלטיקס בדראפט האחרון פאב מלו נותר ללא נקודות.

מבחינת האקסים של ליגת העל, סטפון לאזמה אקס מכבי תל אביב קלע 2 בלבד, דיונטה כריסטמס קלע 10 עם שמונה ריבאונדים, ג'ונתן גיבסון תרם שלוש ואילו קרייג ברקינס לא קלע ושון וויליאמס לא שותף.

במשחק השני, אוקלהומה סיטי גברה 86:87 על ברוקלין. דוויט בויקס, שמנסה להרשים את ראשי הת'אנדר, קבר 22 נקודות. אצל הנטס, ג'ף פוט סיים משחק טוב עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים. בריאנט דאנסטון, ששיחק בהפועל חולון ועשוי לשוב אליה, הוסיף 8 נקודות ושישה ריבאונדים למפסידה.

במשחק הבא, יוטה גברה 81:87 על אינדיאנה. אלק בורקס הוביל את הג'אז עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, אנס קאנטר הוסיף 12 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל גם 7 איבודים ואילו מייקל סטוקטון, שמקווה להצטרף לקבוצה של אבא ג'ון, הסתפק בשתי נקודות. אצל הפייסרס, בן הנסבורו, שרוצה לחבור לאחיו טיילר, קלע 18 נקודות.

במשחק האחרון של הלילה, המארחת אורלנדו ניצחה 75:77 את פילדלפיה אחרי שתי הארכות, שהיו עלובות במיוחד והסתיימו בתוצאה 7:9 בסך הכל. ג'סטין הארפר קלע 18 לאורלנדו, ג'ון שייר סיים עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים אצל המפסידה.

NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף פוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully