וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת מחאה? לא באולימפיאדה

מארגני לונדון 2012 פרסמו רשימת איסורים, שכוללת חולצות ובגדים עם מסרים פוליטים, בקבוקים, כדורים, דגלים גדולים ומזון

אם אתם בין מעט המאושרים שהצליחו להשיג את הכרטיס הנחשק לאולימפיאדה, כדאי שתדעו שחלות עליכם כמה מגבלות. היום (חמישי) פרסמו מארגני התחרויות את רשימת האביזרים שאסור יהיה להכניס למשחקים האולימפיים, שייפתחו בעוד 15 ימים בדיוק בלונדון, בירת אנגליה.

אם תכננתם להביע איזו שהיא מחאה פוליטית, אז תשכחו מזה כיוון שהמארגנים כתבו כי "לא ירשו כניסה של כל אביזרים או לבוש עם מסר פוליטי". האבטחה במשחקים אמורה להיות בסגנון של שדות תעופה, כשגם בקבוקי שתייה לא יוכנסו, אלא אם מדובר בבקבוקים שתכולתם היא פחות מ-100 מ"ל או בבקבוקים ריקים, אותם ימלאו האוהדים בתוך המתחם. עוד ברשימת האיסורים, לא יינתן גם אישור להכניס אוכל מורכב מדי, אלא רק כריכים.

בנוסף, נכתב ברשימת האיסורים: "כדורים, מחבטים, פריזבי או דברים דומים, כמו גם מייצרי רעש כמו תופים, זמבורות, וובוזלות ושרקנים. כמו כן, גם דגלים גדולים ממטר על שני מטר, כובעים רחבים ומטריות בסגנון גולף. גם דגלים של מדינות שלא משתתפות במשחקים לא יוכנסו, כשיש גם חריגים כמו אנגליה, סקוטלנד, ווילס, צפון אירלנד ואירלנד. כמו כן, גם חל איסור על הכנסת כל סוג של סכין. בנוסף, גם אופנועים לא יורשו להיכנס לפארק האולימפי, אבל יהיו 7,000 מקומות חנייה לאופנועים מסביב למתחם". אגב, במתחם עצמו תהיה מסעדה של רשת המזון מקדונלדס עם, שימו לב, 15 אלף מקומות!

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully