וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבי מרטינס: "לא רואה את עצמי משחק בברצלונה"

השחקן הזים שמועות בדבר מעבר: "שמח בבילבאו". אינטר רוצה את אפלאי, האוהדים דורשים לעלות עם הרכב שני בסופרקופה

חאבי מרטינס רק סיים את עונת הפריצה הגדולה שלו במדי אתלטיק בילבאו וכבר היה על הכוונת של מיטב קבוצות היבשת ובראשן, ברצלונה. אלא שהקשר-בלם של הקבוצה הבאסקית ממש לא מתכוון לעזוב את הבית החם.

"אני לא רואה את עצמי משחק בברצלונה", הוא אמר היום (חמישי) לטלוויזיה הספרדית, "אני שמח בבילבאו ורואה את עצמי נשאר כאן עד סוף החוזה שלי ב-2016. ראיתי את כל מה שכתבו על הסיפור הזה בתקשורת, אבל הם לא תמיד מדייקים בעובדות. אם היינו מאמינים לכל דבר שכתוב, כבר הייתי משחק בשבע קבוצות שונות. כל שבוע יש שמועה חדשה ואסור לי לתת לזה להשפיע עליי".

מרטינס כנראה לא יגיע לבארסה ומי שצפוי לעזוב אותה בקרוב הוא איברהים אפלאי, שנמצא גבוה ברשימה של אינטר, במידה שזו תיפרד מווסלי סניידר. על פי הדיווחים, אינטר מוכנה לשלם שבעה או שמונה מיליון יורו עבור ההולנדי.

אגב, לאחר שעונשו של ז'וזה מוריניו, שדחף בסופרקופה שעבר אצבע לעינו של טיטו וילאנובה, בוטל על ידי יו"ר ההתאחדות הספרדית, אוהדי ברצלונה דורשים כעת מקבוצתם לעלות עם ההרכב השני למשחקי הסופרקופה הקרובים בין הקבוצות, שייערכו ב-23 וב-30 לאוגוסט: "ההתאחדות וריאל לא ראויות ליהנות מהכבוד של המשחק מול הקבוצה הראשונה שלנו", מסרו האוהדים בקטלוניה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully