וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל ממשיך לעונה נוספת בהפועל חולון

12.7.2012 / 15:48

אחרי מגעים ארוכים הגיעו השחקן המשתפר של העונה והקבוצה הסגולה להסכם על עונה נוספת. אלעד אליהו לא יצטרף למועדון

הפועל חולון הודיעה היום (חמישי) על החתמת הפורוורד הישראלי שון דניאל לעונה נוספת. בין הצדדים התנהלו מגעים ארוכים, כשבתחילת השבוע מספר מקורבים למועדון טענו כי מסתמן שדניאל יעזוב את הקבוצה, אך בפגישה שנערכה היום נסגרו הפערים ודניאל חתם על חוזה חדש. בתוך כך הודיע המועדון כי אלעד אליהו לא יצורף.

דניאל (22,1.97) בנו של שחקן העבר מוטי דניאל ונכדו של מוסא דניאל, גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ובגיל נוער החליט לעבור לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, עמה זכה בשתי אליפויות, ובמקביל זכה באליפויות בתי הספר עם הגימנסיה הריאלית ראשון לציון. דניאל שקל לצאת לשחק במכללות בארצות הברית, אך לבסוף נשאר בארץ וחתם במדי הפועל יקנעם/מגידו מהלאומית והיה מהשחקנים המובילים בקבוצה.

בעונת 2008/9 שיחק לראשונה בליגת העל במדי עירוני רמת גן, ובמדיה אף פתח את העונה שעברה, אך במהלך העונה הצטרף להפועל חולון בה רשם ב-12 משחקים 2.6 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת 2010/11 פתח במכבי אשדוד אך שוב חזר לחולון לקראת אמצע העונה. בעונה שעברה פרץ הפורוורד כל הדרך לסגל נבחרת ישראל כשהוא רושם 6.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים. דניאל אף זכה בתואר השחקן המשתפר של העונה.

"במועדון שמחים מאוד על החתימה ומאחלים לשון המשך להצלחה מהעונה שעברה", נאמר בהודעת המועדון בו הגדירו את דניאל כאחד מסמלי הקבוצה.

הסגל של דן שמיר מונה נכון לעכשיו את אופיר פרחי, מורן רוט, שלומי הרוש, דניאל, אליאב מושיאשוילי ואלכס צ'רנוביץ'. בקבוצה מצפים לצרף בתקופה הקרובה שחקנים זרים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully