וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס לאוהדי ליברפול: "אל תיגררו לאשליות"

מאמן ליברפול יודע שיהיה קשה לחזור לימי הזוהר: "אתגר עצום, זה ייקח זמן". ריו פרדיננד על אובדן האליפות: "לא ישנתי לילות"

ברנדן רוג'רס יודע שזה לא הולך להיות קל. המאמן הטרי של ליברפול, שמונה הקיץ לתפקיד במקום קני דלגליש, יודע שלקבוצה יש לא רק מתחרות חזקות על התואר, כמו האלופה מנצ'סטר סיטי, הסגנית מנצ'סטר יונייטד ואלופת אירופה צ'לסי (שלא להזכיר את ארסנל וטוטנהאם הלונדוניות) - בנוסף הוא צריך גם לבנות מחדש את הקבוצה ממרסיסייד ולחכות תקופה עד שתתחבר ותתגבש.

"אנחנו צריכים להודות בזה שהאתגר הוא עצום, בואו לא ניגרר לאשליות", אומר רוג'רס, "אבל ללא ספק אני חושב שמועדון במעמד שלנו יחזור לימיו הגדולים. זה הולך לקחת זמן. אם זה יהיה בתקופתי, אני כבר לא בטוח. אבל אני הולך להילחם על החיים שלי כדי לנסות להגיע לזה ולשנות את ההיסטוריה של המועדון. הקבוצה הזאת תמיד הייתה הישגית ושאפה לתארים, והאתגר הוא לבנות קבוצה שתתחרה על הכל".

ריו פרדיננד מודה: זה היה טראומתי

ריו פרדיננד הודה בראיון לאתר של מנצ'סטר יונייטד שהוא סבל מלילות בלי שינה ומטראומה כואבת, אחרי שקבוצתו הפסידה את האליפות למנצ'סטר סיטי ברגע האחרון של המחזור האחרון בפרמיירליג.

"בהתחלה זה היה מסוג הדברים שלא יכולת להפסיק לחשוב עליהם", אמר פרדיננד, ותיאר את התחושות: "בכמה שבועות הראשונים אתה מתעורר באמצע הלילה וחושב על מה שקורה, ועל איך זה יכול היה להיגמר אחרת.

"אתה לא מצליח להתגבר על זה, אתה מנסה לשכוח, אבל זה קשה, כי תמיד יש אנשים שמזכירים לך, בין אם זה או אוהדים של יונייטד או של קבוצות אחרות. אבל זה גם משמש כהשראה לקראת העונה הבאה".

כמו כן, אלכס פרגוסון התייחס לאפשרות שיגיעו עוד שחקנים למועדון, כששינג'י קגאווה וניק פאוול הוצגו רשמית במועדון. "זה אפשרי, אולי עוד נביא שחקן או שניים חדשים, אבל סביר להניח שאחד", אמר סר אלכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully