וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראקוביץ' ורדוליצה הבריזו מנבחרת סרביה

12.7.2012 / 15:07

המאמן איבקוביץ' הופתע לגלות שהשניים לא הופיעו לאימונים. קרסטיץ': "ישראל ומונטנגרו יתחרו איתנו על המקום הראשון"

נבחרת סרביה פתחה השבוע את אימוניה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, בו תפגוש בין היתר את נבחרת ישראל, והמאמן דושאן איבקוביץ' נדהם לגלות ששני שחקנים, מילובאן ראקוביץ' ומירוסלב רדוליצה, לא הופיעו לאימונים. השניים קיבלו זימון ולא הודיעו על פציעה, מה שמותיר את אי הגעתם כתעלומה עבור הנבחרת הסרבית.

"התפקיד שלי היה לזמן את השחקנים הטובים ביותר על מנת שנבנה את הנבחרת הכי טובה שרק אפשר למוקדמות", הגיב המאמן דושאן איבקוביץ', "בחנו את הכושר של השחקנים ואת המצב הגופני שלהם, וגם סגן הנשיא דיאן בודירוגה ודראגן טרלץ' דיברו עם השחקנים. אני מאוד מופתע שרדוליצה וראקוביץ' לא הופיעו, אין לי מושג מה קרה".

השניים מצטרפים לנוביצה וליצ'קוביץ', קוסטה פרוביץ' וסטפן מרקוביץ', שחקני מפתח בשנים האחרונות בנבחרת הסרבית, שלא ישחקו במוקדמות בשל פציעות. שני שחקנים נוספים שנמצאים בספק לתחילת המוקדמות הם ולדימיר מיצ'וב וננאד קרסטיץ', שני שחקני צסק"א מוסקבה.

"כל הסיפור הוא מוטיבציה", אמר איבקוביץ', "מתחילת ההכנות אני מדבר על מוטיבציה. המטרה ראשית שלנו היא להעפיל לאליפות אירופה. המטרה המשנית היא לקדם פנים חדשות לסגל הבכיר, וזאת מטרה לא פחות חשובה. הדבר הכי חשוב הוא שנייצג את סרביה כמו שצריך".

הקפטן קרסטיץ', שכאמור פצוע ובספק לתחילת המוקדמות, הוסיף על הבית של הסרבים, שכולל מלבד את ישראל גם את מונטנגרו, סלובקיה, אסטוניה ואיסלנד: "אני חושב שישראל ומונטנגרו יאבקו איתנו על המקום הראשון. זה טוב שיש הרבה שחקנים צעירים בנבחרת, כי שיטת המשחקים תתן להם הזדמנות. למרות זאת, צריכים להיות זהירים, כי לפני 4 שנים במוקדמות הפסדנו לפינלנד. אין לנו יריבות קלות".

הסגל הסרבי המעודכן: מילוש תיאודוסיץ', אלכסנדר ראסיץ', מילנקו טפיץ', נמנייה נדוביץ', נמנייה ירמאז, איבן פאוניץ', מרקו קסלי, דנילו אנדוסיץ', נמנייה ביאליצה, ולדימיר לוצ'יץ', דושקו סבנוביץ', דראגן לבוביץ', זוראן ארצג, מילאן מצ'באן, מילה איליץ' ודיאן מוזלי.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully