וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיין סאטו חתם לשנתיים בפנרבחצ'ה אולקר

הפורוורד עוזב את פנאתינייקוס אחרי שנתיים ויתאחד עם פיאנג'יאני. גאורגיוס פרינטזיס האריך את חוזהו באולימפיאקוס

שוק ההעברות באירופה ממשיך להתחמם, והיום (חמישי) מתברר כי רומיין סאטו ישחק בשתי העונות הקרובות בטורקיה אחרי שחתם על חוזה בפנרבחצ'ה אולקר. סאטו מגיע למועדון מפנאתינייקוס, שבשורותיה הוא שיחק בשנתיים האחרונות. כעת הוא יתאחד עם סימונה פיאנג'יאני שהדריך אותו בסיינה.

בעונה האחרונה העמיד סאטו 7.1 נקודות בממוצע למשחק ו-4.7 ריבאונדים ב-23 משחקי יורוליג, בעוד במשחקי הליגה הוא קלע 5.7 נקודות והוסיף 3.8 ריבאונדים ב-34 משחקים. למרות הפספוס הגדול והפסד האליפות ביוון, סאטו סיים עם זכייה בגביע. לפני הגעתו לפאו, סאטו בילה ארבע שנים בסיינה, וזכה עימה בארבע אליפויות ושני גביעים.

* אולימפיאקוס האריכה את חוזהו של גאורגיוס פרינטזיס, שימשיך בשלוש השנים הקרובות בשורות אלופת אירופה. העונה הוא קלע 10.6 נקודות בממוצע עם 60.2 אחוז מהשתיים ו-86.4 אחוז מהעונשין ביורוליג.

* סיינה החתימה את ויקטור סניקידזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הפורוורד בילה בשלוש השנים האחרונות בבולוניה, כשבעונה שעברה הוא נחשב לריבאונדר המצטיין בליגה האיטלקית עם 10.9 בממוצע למשחק.

* אלבה ברלין, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, החתימה את ניהאד דג'דוביץ', אחד הגארדים המבטיחים ביותר באירופה שהגיע מגלאטסראיי.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully