וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לאיגוד הכדורסל נדחו ל-1.8

12.7.2012 / 19:31

ביה"ד הודיע כי תיערך בדיקה לאחריה יקבע האם סיעת "עוז" עברה את אחוז החסימה ויכולה להשתתף. האיגוד לא יערער

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה הערב (חמישי) את הבחירות לראשות איגוד הכדורסל לראשון באוגוסט ואף הודיע כי הן לא ידחו מעבר לכך. הדחייה נועדה לאפשר את בדיקת 18 הקבוצות אשר נתנו את תמיכתן לשתי הרשימות הקיימות ובסיום הבדיקה, ב-20 ליולי, יקבע נציג בית המשפט העליון עורך הדין בוקי כצמן האם סיעת "עוז" עברה את אחוז החסימה ותוכל להשתתף בבחירות. איגוד הכדורסל הודיע כי לא יערער על החלטות הבורר ובית הדין.

הבוקר, סיים כצמן יחד עם רואה החשבון מוטי גולנסקי את בדיקת הקולות שהוגשו בשבוע שעבר על ידי סיעת "עוז" והסיעה המאוחדת של בית"ר, מכבי, הפועל ואליצור. בתום הבדיקה התגלה כי 27 מהקולות שהוגשו הם קולות כפולים, והשניים ביקשו מהסיעות לבצע הצבעה מחדש עליהם, כי אינם מקבלים אפשרות של הצבעה כפולה.

בסיעת "עוז" בראשות צביקה שרף ושאול אייזנברג לא מקבלים את ההחלטה שכן היא גורמת לכך שהחשאיות של התומכים בהם, כפי שקבע רשם העמותות בכללי הבחירות, תיפגע במידה ויצטרכו לבצע את ההליך. בעקבות כך פנו בסיעה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל שינהל דיון היום אחר הצהריים בבקשתם. בסיעה לא פסלו אפשרות שבמידה והחלטת בית הדין לא תהיה לרוחם, הם יפנו בשנית לבית המשפט המחוזי.

כזכור, בתחילת השבוע קבע בית המשפט המחוזי שיש לערוך מחדש את בדיקת הקולות שהגישו שתי הסיעות, ומינה את עורך הדין כצמן לעבור עם רואה חשבון גולנסקי על הקולות. ההחלטה הגיעה לאחר שגולנסקי קבע כי מניין הקולות שיש לסיעת "עוז" קטן מ-10 אחוז, ולכן הסיעה פסולה מלהשתתף בבחירות. כמו כן דחה בית המשפט את הבחירות ל-18 ביולי.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully