וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.7

קארול לניוקאסל? מוטיניו יחליף את מודריץ' בטוטנהאם? פ.ס.ז' ומילאן בעקבות באלוטלי. כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* טוטנהאם הודיעה רשמית על החתמתו של יאן ורטונגן מאייאקס, שסיכם עמה כבר לפני מספר ימים. הבלגי בן ה-25, ששימש קפטן אייאקס בעונה שעברה, הוא הרכש השני של אנדרה וילאש בואש בטוטנהאם אחרי גילפי סיגורדסון מהופנהיים. טוטנהאם שילמה עבורו לאייאקס 9.5 מיליון ליש"ט, 1.4 מיליון ליש"ט יילכו לשחקן.

* יאסין אל גנאסי, הכישרון הבלגי ממוצא מרוקני, עבר בהשאלה מגנט לווסט ברומיץ'. הקבוצה מהפרמיירליג תוכל לרכוש את הקיצוני בן ה-22 בתום העונה.

* הגנאי ווקאסו מובארק, קשרה של ויאריאל, עבר לאספניול וחתם על חוזה לארבע שנים בנציגה השנייה של ברצלונה.

* פולהאם החתימה את חלוץ וויגאן הוגו רודאייגה. הקולומביאני, שסיים חוזה בוויגאן לפני חודש, חתם על חוזה לשלוש שנים בקרייבן קוטג'. "אני נרגש להגיע לפולהאם", אמר החלוץ, "רציתי להישאר באנגליה ואני נרגש מההזדמנות לשחק בפולהאם".

* ויטסה ההולנדית צירפה בהשאלה מצ'לסי את הבלם הצ'כי תומאש קלאש (19) והמגן ההולנדי פטריק ואן אנהולט (21). האחרון כבר שיחק בוויטסה בחצי העונה האחרונה.

* החלוץ הדני הצעיר ניקולאי יורגנסן הושאל מלברקוזן לקופנהאגן עד סוף העונה.

שמועות

* בצרפת טוענים כי זלאטן איברהימוביץ' השתכנע ומוכן לעבור לפריס סן ז'רמן בעסקת הענק של הקיץ. כזכור, פ.ס.ז' הציעה 65 מיליון יורו למילאן עבור החלוץ השבדי וחברו טיאגו סילבה. כעת נמצא הסוכן מינו ראיולה בדרכו לפריס, על מנת לסכם את ההעברה.

* ליברפול מוכנה לספוג הפסד של 25 מיליון ליש"ט כדי לשחרר את אנדי קארול, אחרי שהמועדון הקודם שלו ניוקאסל מתכנן להציע תמורתו עשרה מיליון ליש"ט בכדי להשיבו, כך מדווח באינדיפנדנט.

* אנדרה וילאש בואש מתכנן לצרף את קשרה של פורטו ז'ואאו מוטיניו כמחליף אפשרי ללוקה מודריץ', שיעזוב את וויט הארט ליין הקיץ.

* חלוצה הברזילאי של פורטו הולק הכחיש שהוא קרוב לחתום בצ'לסי, והבהיר כי הוא מעוניין להמשיך ולשחק בפורטוגל.

* רידינג מתכננת להציע חמישה מיליון ליש"ט תמורת ג'רמיין דפו, חלוצה של טוטנהאם.

* ווסט ברומיץ' ואסטון וילה מעוניינות בקשרה של ראן טונגו דומביה, כך מדווח דיילי אקספרס.

* ניוקאסל נכנס למירוץ אחר קשרה של בלקבורן ג'וניור הויילט, שמסיים את החוזה שלו במועדון. המגעים הללו מגיעים אחרי שמעברו לבורוסיה מנשנגלדבאך לא צלח.

* אחרי שהעסקה להעברתו להמבורג נכשלה, רפאל ואן דר וארט עשוי למצוא את עצמו משחק באחת מהקבוצות באיחוד האמירויות, כך מדווח דיילי מייל.

* נאפולי בעקבות ואלון בהראמי, קשרה של פיורנטינה. השחקן מחוזר גם על ידי יובנטוס ומספר מועדונים באנגליה וגרמניה, כשיש לו חוזה עד 2014 והשווי שלו מוערך בכשמונה מיליון יורו.

* האם זו הולכת להיות העסקה הגדולה של הקיץ? למרות שמנצ'סטר סיטי לא ממש מתכוונת לאפשר לו לעזוב, מריו באלוטלי מחוזר על ידי פריס סן ז'רמן. ערכו של החלוץ מוערך בכ-38 מיליון יורו, כשגם מילאן מעוניינת בו.

* במילאן מחפשים מחליף לטיאגו סילבה שצפוי לעבור לפריס סן ז'רמן, ולכן הם פתחו בשיחות כדי לצרף את אנג'לו אוגבונה, שחקנה של טורינו.

* אינטר נחושה לצרף את הקשר פאוליניו (23) שזכה כעת בקופה ליברטדורס עם קורינתיאנס. עדיין לא הוגשה הצעה רשמית, אבל סעיף היציאה של השחקן עומד על תשעה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully