וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה מבקש צ'אנס נוסף, אל ואסל לא מעוניינת

הארגנטינאי שפוטר מהקבוצה הצהיר: "אני רוצה להישאר. מקווה לפתור את העניינים". בקבוצה שללו זאת: "מחפשים מאמן אחר"

אחרי שפוטר מאל ואסל, נראה שדייגו מראדונה לא ממש השלים עם הפרידה. למרות הכישלון והעובדה שהקבוצה שלו סיימה את העונה רק במקום השמיני, אגדת העבר טוען שהוא צריך להמשיך בתפקיד, ומספר כי ראשי הקבוצה לא עדכנו אותו על מהלך הפרידה.

"אני רוצה להישאר וזו הייתה תמיד השאיפה שלי להישאר במדינה הנפלאה הזו, שתמיד העניקה לי, ואני מודה לשייח על קבלתי והאפשרות שניתנה לי לאמן מועדון מאיחוד האמירויות", סיפר מראדונה. "העובדה היא שבימים האחרונים ניהלנו שיחות כדי להגיע לסיכום לרכישת שחקנים חדשים, מה שדרוש כדי לזכות באליפות. אני תמיד שמחתי לעבוד במועדון הזה ושמח מהתמיכה שקיבלתי. באופן מצער המועדון הוציא הודעה שאני לא תומך בה מכיוון שהשאיפה שלי הייתה לאמן את אל ואסל".

בהמשך מראדונה מבהיר כי הדרישה שלו לחיזוק יכולה גם להתגמש: "אם זה בלתי אפשרי עבור המועדון לרכוש שחקנים חדשים מכיוון שחסר להם כסף, תמיד יש אפשרויות לדון על כך יחד עם ההנהלה כדי למצוא פתרונות. אני מקווה שתתקיים בינינו פגישה בקרוב במטרה לפתור את העניינים. אני בטוח שהם רוצים לדון בהם ושנגיע להסכם חברי".

לעומת זאת, בהנהלת אל ואסל מבהירים שהארגנטינאי פוטר בשל התוצאות הלא טובות, והם מבחינתם ממשיכים הלאה. סגן הנשיא מוחמד בין דוחאן סיפר: "מבחינה אישית לא היינו שמחים לסיים את החוזה, אבל חשבנו שצריך לשים את הרגשות בצד בקבלת ההחלטה הזו. אנחנו עובדים למען ואסל ואנחנו נמנה את המאמן הבא שיקפיץ את המועדון לרמה טובה יותר. הוא הכדורגלן הטוב בעולם ואי אפשר להתכחש לזה, אבל אנחנו רוצים לזכות בתארים ומעוניינים לקחת את הקבוצה לשלב הבא".

בין דוחאן גם התייחס לטענה של מראדונה שהוא לא קיבל הודעה על כך מהמועדון, ואמר: "השתמשנו באפיקים הנכונים לעדכן את נציגיו הרשמיים ולהודיע להם על ההחלטה, אבל אם היה עיכוב זה נעשה בגלל שלוקח זמן לטפל בכל הנושא הזה ואז להחליט".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully