וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו השהתה את שיחות הטרייד על דוויט הווארד

המג'יק החליטו למצוא מאמן לפני שימצאו את העסקה הטובה ביותר על סופרמן. גם בברוקלין מודים: "החלטנו לעבור הלאה"

סאגת העברתו של דוויט הווארד מאורלנדו פשוט לא יורדת מהפרק ב-NBA, והערב (רביעי), אחרי ימים ארוכים משא ומתן בין המג'יק וברוקלין ולאחר אינספור שמועות, הודיעה אורלנדו כי היא משהה את כל העיסוק בעתידו של הסנטר המחוזר. רוב הניגן, הג'נרל מנג'ר החדש של המועדון שהחליף בתפקיד את אוטיס סמית', הבהיר כי עד שלא יימצא מחליף לסטן ואן גנדי בעמדת המאמן, אף טרייד על דוויט הווארד לא יתבצע.

"יש לנו סדר עדיפויות ברור. נמשיך לחפש את העסקה הטובה ביותר שניתן", אמר הניגן במסיבת עיתונאים שכינס. "כן, אנחנו עדיין מדברים עם ברוקלין, אבל כרגע זה די תקוע. אין שום דבר חדש. כמו שהעסקה בנויה כרגע, אין שם ממש דבר רציני".

ברשת ESPN טוענים כי העסקה הפוטנציאלית שהיתה אמורה להעביר את ברוק לופז ומספר בחירות דראפט לאורלנדו, ירדה לגמרי מהפרק. מקור בברוקלין אמר לענקית התקשורת בנושא: "אנחנו ממשיכים הלאה. זה הגיע לנקודה בה פשוט לא היינו יכולים יותר לנהל משא ומתן עם אורלנדו. היו להם 14 ימים לעשות משהו, והם לא עשו כלום. פשוט הרגשנו שאנחנו חייבים לעבור הלאה".

ובינתיים, בליגת הקיץ

בעוד שבליגה הטובה בעולם ממשיכים להתמקד בהעברות ובהחתמות המסקרנות, בליגת הקיץ שמתקיימת במקביל ממשיכים לנסות לא מעט שחקנים להרשים את המועדונים. הערב (רביעי) רשמה בוסטון את ניצחונה השלישי משלושת משחקיה עד כה, כשגברה על הפייסרס 77:85. דיונטה כריסמס המשיך להרשים וסיים עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, סטפון לאזמה תרם 5 נקודות, בעוד שון וויליאמס וקרייג בראקינס לא קלעו. את קלעי בוסטון שוב הוליך ג'ארד סאלינג'ר המצויין עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים.

במשחק נוסף ניצחה פילדלפיה 71:79. במדי הסיקסרס קיבל ג'ון שייר 18 דקות והשיב עם 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה) ו-3 ריבאונדים, כשזאק רוזן היהודי הוסיף אותו מספר נקודות ו-6 ריבאונדים ב-17 דקות. בברוקלין הראה בריאנט דנסטון יכולת טובה עם 14 נקודות ב-33 דקות, בצירוף 7 ריבאונדים. ג'ף פוט סיים ללא נקודות ב-16 דקות.

* ובכל זאת, אי אפשר לסיים בלי החתמה כלשהי של ברוקלין נטס. ובכן, הערב התקרבו הנטס לחיזוק הספסל כשסיכמו עם ג'רי סטקהאוס הותיק על חוזה לעונה אחת תמורת 1.3 מיליון דולר. סטקהאוס בן ה-37 שיחק בעונה שעברה באטלנטה, אך לא הרבה לראות פרקט והעמיד 3.6 נקודות בממוצע למשחק.

* דנבר החתימה את הרכז הוותיק אנדרה מילר לשלוש שנים נוספות. "הוא היה מעולה עבור הקבוצה שלנו בעונה שעברה", אמר הג'נרל מנג'ר מאסי אוג'ירי על הרכז בן ה-36. פרטי החוזה עדיין לא פורסמו.

* רכז אחר, ג'ארט ג'ק, הועבר מניו אורלינס לגולדן סטייט, בעסקה בה נשלח דורל רייט מהווריירס לפילדלפיה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully