וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן וטיאגו סילבה לפ.ס.ז' תמורת 65 מיליון יורו?

העסקה הגדולה של הקיץ? מילאן קיבלה את הצעת הענק של הצרפתים, כך על פי דיווחים באיטליה, ותיפרד מהחלוץ ומהבלם

אין ספק שאחת הקבוצות החמות ביותר של שוק השחקנים עד כה היא פריס סן ז'רמן. קבוצת הפאר הצרפתית כבר החתימה מוקדם יותר הקיץ את אזקייל לאבצי המצוין מנאפולי תמורת 30 מיליון יורו ומוזכרת כמועמדת לקלוט מספר כוכבים גדולים נוספים, אולם הערב (רביעי), בדיווחים שיוצאים מאיטליה, ייתכן שהקבוצה אותה מאמן קרלו אנצ'לוטי מספקת שתיים מההחתמות הגדולות ביותר של שוק ההעברות.

הבוקר התפרסם ב'לאקיפ' הצרפתי כי פ.ס.ז' מתכננת להציע למילאן כ-65 מיליון יורו עבור טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ', והערב, כך על פי רשת 'סקיי' האיטלקית, החליטו הרוסונרי לקבל את הצעת הענק. סוכנו של זלאטן מינו ראיולה אמור היה להיפגש הערב עם נשיא מילאן אדריאנו גליאני, ולאחר מכן הוא עתיד לטוס לשבדיה כדי להיפגש עם החלוץ עצמו ולשכנע אותו להסכים למעבר. יש לציין כי לחלוץ הנפלא בן ה-30 יש חוזה עד 2015 במילאן, בעוד חוזהו של טיאגו סילבה, שרק לפני זמן מה חודש, נמשך עד 2017.

אמש הודה גליאני כי: "הכל אפשרי בחיים, השוק השתנה בגדול. אני לא אומר שמישהו יעזוב, רק שדברים שלא מצפים להם יכולים לקרות". אם זלאטן וטיאגו סילבה יעזבו, הם יצטרפו לאלסנדרו נסטה, מארק ואן בומל, ג'יאנלוקה זאמברוטה, פיליפו אינזאגי, קלרנס סיידורף וג'נארו גאטוסו הוותיקים, שכבר נפרדו לשלום מהרוסונרי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully