וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש: "יש לי חלק בהצלחה של צ'לסי"

מנג'ר טוטנהאם סיכם את התקופה אצל היריבה העירונית וסיפר: "למדתי שצריך לסמוך על האנשים הנכונים בזמן הנכון"

אנדרה וילאש בואש הגיע בקול תרועה רמה לטוטנהאם הקיץ לאחר הכישלון והפיטורים מצ'לסי בעונה שעברה. מאז שנחת בוויט הארט ליין במקום הארי רדנאפ שפוטר, הספיק המאמן הפורטוגלי הצעיר להחתים את גילפי סיגורדסון מהופנהיים ואת יאן ורטונגן מאייאקס ומינה את שחקן העבר הגרמני שטפן פרוינד לעוזרו. הערב (רביעי) התראיין AVB לסקיי ספורטס ודיבר על התקופה שלו בצ'לסי ועל העתיד בטוטנהאם.

"אתה תמיד לומד מחוויות", הצהיר וילאש בואש, "לפי איך שאני מבין את הדברים, החוויה בצ'לסי לא הייתה כל כך מספקת מבחינת ההצלחה, אבל מספקת מאוד מבחינה מקצועית בשבילי. למדתי כמה דברים שאולי ביצעתי לא נכון ולמדתי שבמועדון גדול אתה צריך לסמוך על האנשים הנכונים בזמן הנכון". הפורטוגלי אמר כי הוא חש סיפוק לאחר שהבלוז זכו בליגת האלופות ובגביע האנגלי: "בשביל צ'לסי, לזכות בליגת האלופות ובגביע, זה אומר שהיינו עדיין בשלבים הנכונים של המפעלים הללו בזמן שפוטרתי. הסגל היה מוכן בצורה טובה והבעלים קיבל החלטה שאני צריך לכבד אותה. זה היה כבוד גדול מאוד בשבילי שהגעתי לקבוצה כמו צ'לסי. אפשר להגיד שחלק מההצלחה שהשיגה צ'לסי נובעת גם מהסגל שבניתי שם, אבל כל הקרדיט צריך ללכת לרוברטו די מתאו ולשחקנים הפנטסטיים ששיחקו שם".

על העונה הצפויה בטוטנהאם והסיכוי שלו לשקם את שמו, אמר וילאש בואש: "זו לא המשימה שלי להציל את המוניטין שלי. המשימה היא להחזיר את טוטנהאם להיות קבוצה שזוכה בתארים. מאז 2008 לא זכינו בכלום. זו הזדמנות ענקית בשבילי ואני מאושר שניתנה לי ההזדמנות הזו. אני מרוצה להגיע למועדון עם שאיפות כל כך גבוהות לעתיד ואני מקווה להחזיר על האמון שניתן בי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully