וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאט ריילי: "בנינו קבוצה ששחקנים רוצים להגיע אליה"

ריי אלן ("נשאר לי הרבה כדורסל") ורשארד לואיס ("מישהו חייב להישאר פנוי") הוצגו במיאמי, האלופה מרגישה חזקה מתמיד

בשקט בשקט, הציגה הערב (רביעי) מיאמי היט את שני שחקני הרכש החדשים שלה, שאמורים להפוך את האלופה המכהנת לחזקה עוד יותר: רשארד לואיס וריי אלן. שני האולסטארים לשעבר ויתרו על סכומי כסף נכבדים כדי לחבור ללברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש, ולנסות לסיים את הקריירה עם טבעת אליפות.

הג'נרל מנג'ר של מיאמי היט פאט ריילי (שמאל), הגארד ריי אלן, המאמן אריק ספולסטרה. AP
האלופה נראית חזקה מתמיד. ספולסטרה, אלן וריילי/AP

"בנינו קבוצה ששחקנים רוצים להגיע אליה", אמר פאט ריילי, והודה כי אחת הבעיות העיקריות של הקבוצה שלקחה אליפות ב-2006 היתה ש"בזמנו לא הבאנו שחקנים כמו ריי ורשארד. הבאנו לכאן את ריי אלן כדי לזכות באליפות ואנחנו מקווים שהוא יסיים כאן את הקריירה, ואנחנו אלה שנזכה לתלות את הגופיה שלו בראש האולם. הוא אחד השחקנים הכי מקצועניים אי פעם בליגה הזאת. חשוב מדי שנה לנסות ולצרף עוד כישרון, נסיון ושחקנים שמחויבים לניצחון, ובימים האחרונים הבנו גם עד כמה רשארד לואיס רעב".

אלן עצמו, שויתר על הצעה של 12 מיליון דולר לשנתיים מבוסטון לטובת 3 מיליון דולר לעונה במיאמי, אמר: "תמיד אמרתי שאני משחק על זמן שאול, אבל עדיין נשאר לי הרבה כדורסל. אני מסתכל על הזמן שלי בבוסטון, ועצוב לי שלא אוכל לשחק עוד עם החבר'ה האלה. אבל מכאן אני מסתכל קדימה, ולא אכפת לי מה אנשים יגידו".

אגב, אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה ישוב ללבוש את הגופיה עם המספר 34, לאחר שבבוסטון לבש את הגופיה עם המספר 20. כשנשאל האם הריב, לכאורה, עם רייג'ון רונדו השפיע על ההחלטה שלו לעזוב את הסלטיקס, אמר: "לא. לא דיברתי עם רונדו. היו לנו חילוקי דעות". עוד הוסיף אלן כי בניגוד לרכז המוכשר, פול פירס וקווין גארנט קיבלו ממנו הודעות SMS המבשרות על החלטתו לחתום במיאמי.

שחקן מיאמי היט ריי אלן. AP
לא יתגעגע לרונדו. ריי אלן/AP

המאמן אריק ספולסטרה נשמע מאוד מרוצה מהצירוף של מלך השלשות בכל הזמנים בליגה: "יש מעט שחקנים ב-NBA שגורמים לפחד בעיני יריביהם, וריי הוא אחד מהם. אין לי ספק שההשתלבות שלו תהיה מאוד מהירה". על רשארד לואיס אמר: "הוא כבר היה בגמר, היה במועדון גדול, הוא ווינר. אני לא חושב שמישהו היה יכול לדמיין סיטואציה כזו לפני שלוש שנים".

לואיס חתם על חוזה בשווי 1.35 מיליון דולר בלבד, אך אין סיבה לרחם עליו, לא כאשר הוא עדיין יקבל 13.7 מיליון דולר מניו אורלינס שהתירה את חוזהו המקורי. וכעת הפורוורד הוותיק שידע עונות לא פשוטות לאחרונה מאמין שהקריירה שלו תשוב למסלול הנכון: "בקבוצה הזאת חייבים לעשות דאבל-טים על לברון, על וויד, על בוש, ומי ישאיר את ריי אלן פנוי? יהיו חייבים להשאיר מישהו פנוי, כך שאני צריך לזרוק מיליון פעמים באימונים ולהיות מוכן לקלוע אותן".

"הגעתי לשלב בקריירה בו כבר נבחרתי לאולסטאר, שיחקתי 13, 14 שנה, הרווחתי כסף טוב", אמר לואיס, "כולם מציבים לעצמם מטרות, והמטרה שלי כעת היא לזכות באליפות".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

הג'נרל מנג'ר של מיאמי היט פאט ריילי (משמאל), הפורוורד רשארד לואיס, המאמן אריק ספלוסטרה. AP
חיוכים מכל כיוון. ספולסטרה, לואיס וריילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully