וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניופורט: דודי סלע עלה לסיבוב השלישי

המדורג 115 בעולם הציל שתי נקודות משחק מול סם קוורי (55) ולנצח 6:4, 6:7 (6), 2:6 בדרך למפגש אפשרי מול לייטון יואיט

דודי סלע הצליח לרשום הערב (רביעי) ניצחון מרשים בטורניר ניופורט בארצות הברית, מסבב ה-250 של ה-ATP שנערך על דשא. הישראלי, שהידרדר עד למקום ה-115 בעולם אחרי ההדחה מווימבלדון בסיבוב הראשון, הצליח להציל שתי נקודות משחק וניצח 6:4, 6:7 (6), 2:6 את סם קוורי האמריקני, המדורג במקום ה-55 בעולם.

סלע ישחק בסיבוב השלישי נגד המנצח בין לייטון יואיט האוסטרלי לטים שמיצ'ק האמריקני. קוורי, שחזר לאחרונה מפציעה אבל הגיע עד לסיבוב השלישי באול אינגלנד קלאב, נראה די רע בשתי המערכות האחרונות, ביצע המון טעויות (כולל 10 שגיאות כפולות) וסלע היה שם עם טניס יציב ורגוע כדי להשיג את הכרטיס לסיבוב השלישי. בשנה שעברה, סלע הפסיד כבר בסיבוב הראשון כך שהוא יקבל נקודות דירוג ויתקדם בדירוג.

סלע פתח טוב את המשחק ואפילו הצליח להשיג שבירה מהירה במשחקון ההגשות השני של האמריקני בדרך ל-1:3. אלא שהוא נשבר מיד בחזרה לאחר טעות לא מחויבת עם פורהנד לתוך הרשת וזה 2:3. השניים המשיכו לשמור על ההגשות עד ל-5:5, ובמצב הזה הצליח האמריקני להשיג את השבירה ולשמור על ההגשות שלו בדרך ל-5:7 תוך 42 דקות במערכה הראשונה.

הישראלי פתח לא טוב את המערכה השנייה ונשבר כבר במשחקון הראשון, אך הגיב עם שבירה מיידית ושמירה על ההגשה שלו בדרך ל-1:2. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד שסלע נשבר במצב של 3:3 וקוורי ניצל את זה כדי לברוח ל-3:5 ואפילו להשיג שתי נקודות משחק על ההגשה של סלע, אך הישראלי הצליח לצאת מהמצב ולצמק ל-5:4. קוורי המשיך לבצע הרבה שגיאות כפולות וסלע הצליח לשבור אותו ולהציל עוד נקודת שבירה במשחקון הבא בדרך למהפך גדול ו-5:6.

קוורי שמר על ההגשה והמערכה הלכה לשובר שוויון. סלע עלה ל-0:5, האמריקני כבר צימק ל-5:4, אך ביצע טעות לא מחויבת אומללה וזה 4:6 לסלע, שלא הצליח להשיג מיני שבירה נוספת וזה 6:6. במצב הזה הצליח הישראלי לשמור על ההגשה שלו ולהשיג מיני שבירה נוספת בדרך ל-6:8 בשובר השוויון. במערכה השלישית, קוורי נראה רע מאוד, ביצע אינספור טעויות וסלע ניצל את זה כדי לזכות במערכה ובכרטיס לסיבוב השלישי עם 2:6 קל במיוחד.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully