וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סכום הפרסים גדל ל-25.5 מיליון דולר

איגוד הטניס האמריקני הודיע על גידול משמעותי בסכומי הזכייה. הזוכים בנשים ובגברים יזכו 1.9 מיליון דולר כל אחד

איגוד הטניס האמריקני הודיע הערב (רביעי) כי סכום הפרסים באליפות ארצות הברית הפתוחה יעמוד השנה על 25.5 מיליון דולר, עלייה של יותר משני מיליון דולר משנה שעברה. בנוסף, שלושת הטניסאים שישיגו הכי הרבה נקודות בסבב האליפויות בארצות הברית ושלוש הטניסאיות יקבלו בונוסים בסך כולל של 2.6 מיליון דולר, מה שעשוי להגדיל את סכום הפרסים ל-28.1 מיליון דולר. בנוסף, תהיה תוספת של כ-18 אחוז לפרסים של הטניסאים בכל אחד משלושת הסיבובים הראשונים באליפות ארצות הברית הפתוחה.

הזוכה בגברים ובנשים יקחו 1.9 מיליון דולר כל אחד, עם האפשרות כמובן להשיג מיליון דולר נוסף בהתאם להישגים שלהם בסבב התחרויות האמריקניות. מי שיגיע לגמר באליפות ארצות הברית ייקח 950 אלף דולר, המגיעים לחצי הגמר יקבלו 475 אלף דולר ו-237,500 לרבע הגמר. "אנחנו מודעים לרגישות והלחץ שיש על סכומי הזכייה בטניס העולמי", אמר יו"ר איגוד הטניס האמריקני ג'ון וגוסן, "ובמיוחד אצל אלו שלא מגיעים לשבוע השני באליפות ארצות הברית הפתוחה. אנחנו מאמינים שהגידול בסכום הזכיות, ובמיוחד הצורה האסטרטגית בה יחולקו הפרסים, יפחיתו הרבה מהלחץ של הטניסאים".

כזכור, הזוכה באליפות ארצות הברית בשנה שעברה היה נובאק דג'וקוביץ', שניצח בגמר את רפאל נדאל. בנשים, סמנתה סטוסור זכתה בתואר לאחר שגברה בגמר על סרינה וויליאמס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully