וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברוק לופז יחתום מחדש בברוקלין

עסקת דוויט הווארד לנטס בסכנה? בארצות הברית מדווחים כי לופז יישאר בנטס ויאייש את עמדת הסנטר הפותח

עונת ההעברות ב-NBA נכנסת להילוך גבוה. מי שממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות בשוק מאז סיום העונה היא ברוקלין נטס.

התקשורת האמריקאית מפרסמת היום (רביעי) כי סנטר הנטס ברוק לופז קרוב לחתום על חוזה חדש בקבוצה על פי הפרסומים, הנטס מעוניינים להחתים את הסנטר בן ה-24 על חוזה מקסימום בשווי 58 מיליון דולר לארבע שנים, או לחילופים 78 מיליון דולר לחמש שנים. לופז, ששיחק חמישה משחקים בלבד בעונה החולפת עקב פציעה טורדנית ברגל, העביר כל שנותיו בליגה במדי הנטס, אשר בחרה בו בבחירה העשירית בדראפט 2008.

שמו של הסנטר הוזכר כמי שעשוי להיות חלק מהטרייד המרובע שישלח, בסופו של דבר, את דוויט הווארד לנטס. כמו כן, מסתמן כי הישארותו של לופז בקבוצה עשויה לסתום את הגולל על מעברו של סנטר אורלנדו לנטס. בעניינו של הווארד המדובר, מתפרסם כי הלייקרס שבו להיות מועמדים רציניים לקלוט אותו. נדמה שהסאגה המתמשכת בעניינו של הווארד עשויה ללוות אותנו עוד זמן רב.

שחקן אחר אשר עשוי לעזוב את מי שהייתה קבוצתו מאז שיחק לראשונה בליגה הוא לו וויליאמס. הרכז המצוין, שמשחק בפילדלפיה מאז 2005, צייץ בטוויטר והודה כי יעזוב את פילדלפיה, לאחר שחוזהו הסתיים. וויליאמס בן ה-26 עשוי לחתום באטלנטה, שנפרדה רק לאחרונה מגארד מצטיין אחר, ג'ו ג'ונסון. וויליאמס, שהיה מועמד לזכות בתואר השחקן השישי של העונה החולפת, עשוי לחתום על חוזה ארוך טווח עם ההוקס. אשתקד העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully