וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים מאיימים בחרם מנויים

האוהדים פנו ליו"ר הדירקטוריון עו"ד יעקב לירז בטענה כי הובטח להם לקבל זימון לישיבה הקרובה: "דורשים את שיתוף הקהל"

אוהדי הפועל ירושלים לא ממש אוהבים את התנהלות הקבוצה הקיץ על רקע חוסר הוודאות ששורר במועדון. כ-450 אוהדים הגיעו אתמול (שלישי) לכנס שבסיומו הם פנו ליושב ראש הדירקטוריון עו"ד יעקב לירז, ומאיימים בחרם מנויים. האוהדים טוענים כי בפגישה מקדימה עימם, הבטיח להם לירז כי יזמן את נציג האוהדים לישיבה הקרובה, אבל חזר בו ולכן הם מחריפים את המאבק.

"האוהדים רואים בדאגה רבה את הכיוון בו הולכת הנהלת הקבוצה, את המאבקים ואת היעדר הרצון שלכם לקרב את נציגי האוהדים למעגל מקבלי ההחלטות ומתווי הדרך של הקבוצה", נכתב. ההיענות הגבוהה לכנס והתמיכה מקיר לקיר בדרישות האוהדים מוכיחות כי העמדות והדרישות אותן הצגנו בפניך הינן דרישותיו של הרוב המכריע של אוהדי הפועל ירושלים. לקראת ישיבתכם היום, אנו מבקשים להביא לתשומת ליבכם שבכנס אתמול קיבלו האוהדים החלטה להחריף את המאבק באם דרישותינו לא יתקבלו וייושמו. הדרך היחידה להשיג את המטרה המשותפת לכולנו היא על ידי שיתוף הקהל ואנשי המקצוע בקבוצה. לא ייתכן שבדירקטוריון החברה לא יפעם הלב של הקבוצה – האוהדים".

"איננו מחפשים שליטה בקבוצה", המשיכו האוהדים. "יש בנו הערכה רבה כלפי מי שמחזיק ברוב מניות הקבוצה, אולם קצנו במילים ובהבטחות ריקות מתוכן. הדרך היחידה מבחינתנו להבטיח השפעה, רציפות, שקיפות ושמירה על האופי והדרך היא על ידי נציגות בדירקטוריון מתוקף תפקידו כמתווה מדיניות ומפקח על התנהלות הקבוצה. במידה ולא תקבלו את דרישותינו, יהיה עלינו להסיק כי טובת הקבוצה והאוהדים אינם לנגד עיניכם, וככאלו לא נהיה מחויבים עוד לשמירה על האינטרסים של הקבוצה בבעלותכם/הנהלתכם. אנו מודיעים כי נפנה לכלל האוהדים והספונסרים בקריאה לתמוך בנו – כולל בהימנעות מלקחת כל חלק בקבוצה לרבות רכישת מנויים ותמיכה כספית אחרת".

יו"ר הדירקטוריון עו"ד יעקב לירז מסר בתגובה: "הודעתי לנציג האוהדים שפנה אליי שבכוונתי לפעול לצירוף משקיף מטעמם לדירקטוריון. הנושא יובא לאישור הדירקטוריון בישיבה היום וייקבעו הכללים, כי מיותר לציין שעיסוק בדירקטוריון ובהחלטות פרסונליות צריך להיעשות תחת כללים ומגבלות של צנעת הפרט".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully