וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מנסה לתת הכל מול העיניים של די מתאו"

הקשר ששב צ'לסי לא בטוח שיישאר בסגל: "נצטרך לראות מה יקרה בעתיד. הרבה השתנה מאז הפעם האחרונה שהייתי כאן"

יוסי בניון פתח את האימונים עם צ'לסי, בשורותיה הוא חתום לעונה הבאה, אך הוא עדיין לא יודע בוודאות האם יישאר בסגל של רוברטו די מתאו. "עכשיו אני בצ'לסי לאימוני טרום העונה, החלק הקשה של הכדורגל, ואני מנסה לתת את הטוב ביותר מול עיניו של רובי (די מתאו)", אמר השחקן בן ה-32 לאתר הרשמי של צ'לסי. "נצטרך לראות מה יקרה בעתיד. הרבה השתנה מאז שהייתי כאן בפעם האחרונה".

כזכור, בניון התאמן בקיץ שעבר עם צ'לסי ואף שיחק במחזור הפתיחה לפני שהושאל לארסנל ביום האחרון של מועד ההעברות. למרות היכולת הטובה שגילה במדי התותחנים (שישה שערים ב-26 הופעות בכל המסגרות), ארסנל לא מימשה את האופציה להחתימו והוא חזר אוטומטית לצ'לסי.

הקשר הישראלי ניתח את העונה שעברו הבלוז: "לצערי זה לא הסתדר עם אנדרה וילאש בואש והתוצאות לא היו מספיק טובות. רובי לקח את הקבוצה וזכינו בגביע ובליגת האלופות. שמרתי על קשר והיה נהדר לראות את הקבוצה זוכה בתארים הללו. הייתי בבית בזמן גמר ליגת האלופות כשלמחרת הצטרפתי לנבחרת. היה מדהים וכיף לראות את המשחק. כשחשבת שבאיירן תנצח, דידייה דרוגבה היה שם כרגיל עם שער חשוב. ברור ששמחתי עבור הקבוצה, השחקנים והבעלים. אני מקווה שהמועדון יזכה בעוד תארים".

בניון דיבר גם על הקדנציה בארסנל: "קודם כל, הכי חשוב שנהניתי מהזמן שלי שם ומבחינת כדורגל, אני יכול לחלק את התקופה לשני חלקים. כשאתה משחק יותר, אתה נהנה יותר ובחודשים האחרונים שיחקתי במשחקים חשובים והבקעתי שערים חשובים. היה לנו סיום חזק וזו הייתה הרגשה טובה. הייתי מאושר בסוף התקופה שלי שם וגם האוהדים תמכו בי. ארסנל שמחה לסיים במקום השלישי אחרי שבפתיחת העונה אף אחד לא האמין שהקבוצה תסיים ברביעייה הראשונה. הייתה הרבה איכות בקבוצה ועשינו ריצה טובה. חשוב שסיימנו מעל טוטנהאם כי כולם ראו מה קרה אחרי גמר הצ'מפיונס!".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully