וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "נתמודד מול כל נבחרת באירופה"

11.7.2012 / 12:40

הגארד הצטרף לאימוני הנבחרת וייצא איתה למחנה האימונים באוקראינה. שיבק: "הוא בורג חשוב ותוספת כוח רצינית"

יוגב אוחיון הצטרף הבוקר (רביעי) לאימוני נבחרת ישראל ויצא איתה ביום שני הקרוב למחנה המשחקים באוקראינה. לפני האימון הראשון שלו אמר אוחיון: "כמו תמיד, זו שמחה גדולה להיות חלק מנבחרת ישראל. אני כאן בשביל לתת את כולי עבור הנבחרת והצלחתה". על הקמפיין הצפוי אמר אוחיון: "יש לנו בית קשה, אבל נעשה הכל כדי להעפיל לאליפות אירופה וזה לא משנה מאיזה מקום. ברור שהמשחק הראשון מול מונטנגרו בחוץ הוא משחק מפתח, אבל עד אליו יש לנו מספיק זמן כדי לעבוד קשה ולהתגבש. אני מקווה שיותם (הלפרין) יחלים מהר ואחרי שעומרי (כספי) וליאור (אליהו) יצטרפו תהיה לנו נבחרת שיכולה להתמודד מול כל נבחרת באירופה".

כזכור, אוחיון עומד הקיץ במרכז סערה כאשר עדיין לא ברור היכן ישחק. הגארד סיכם לשנתיים בלוקומוטיב קובאן, כפי שנחשף בלעדית בוואלה! ספורט, תמורת שכר של כ-1.7 מיליון דולר נטו לשנתיים. השחקן ביקש רשמית להשתחרר ממכבי תל אביב ונראה כי העניין יוכרע בבוררות בין הצדדים.

המאמן אריק שיבק קיבלו את אוחיון בברכה ואמר: "יוגב הצטרף אלינו היום לאימונים אחרי שקיבל ממני יומיים חופש נוספים ואני יודע שגם בהם הוא עבד. אין ספק שהוא בורג חשוב במערך של הנבחרת ואנחנו מקווים לשמר את היכולת שלו מסוף העונה והוא תוספת כוח רצינית בעמדה הזו. הוא כבר לא איזה ילד צעיר שבא לנבחרת, הוא התבגר והפך למנוסה יותר אחרי עונה מצוינת ביורוליג וברמות הגבוהות של אירופה".

נבחרת ישראל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully