וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפיתרון להשארת עירוני אשקלון בליגת העל?

11.7.2012 / 10:51

אנשי עסקים בעיר, ביניהם אביו של שחקן הקבוצה דודו שמריז, הסכימו לתמוך בקבוצה: "לאנשים בעיר אכפת מהקבוצה"

האם נמצא חבל ההצלה לעירוני אשקלון שישאיר את הקבוצה בליגת העל? בימים האחרונים פנו בעיריית אשקלון למספר גורמים עסקיים ביניהם הקבלן הרצל שמריז, אביו של שחקן הקבוצה דודו שמריז, בבקשה לתמיכה כספית שתמנע את ירידת הקבוצה לליגה הלאומית.

על פי המסתמן הגורמים השונים שהסכימו לתמוך בקבוצה יעבירו סכום של כ-1.5 מיליון שקל, ובעזרת הקדמת תשלומים מצד עיריית אשקלון, תוכל הקבוצה להגיע לתקציב המינימום. מי שאמור לנהל את הקבוצה במידה ותישאר בליגה הוא המנהל לשעבר יעקב (קוקו) וקנין, כשהמועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא עדי אזולאי.

"ללא מעט אנשים בעיר אכפת מקבוצת הכדורסל", אמר גורם המקורב לקבוצה הבוקר, "לפי מה שהבנו התמיכה מצד שמריז ומצד אנשים נוספים תעזור להרים את הקבוצה בחודשים הראשונים הבעיתיים, ולאחר מכן העירייה תקדים את התקציב של 2013, כך שהקבוצה תוכל לסיים את העונה ולחפש פיתרון יציב יותר בהמשך".

למרות האופטימיות, בסביבת העירייה הבהירו הבוקר כי עדיין קיימים מכשולים לעסקה והם מקווים להתקדם בנושא עד לסוף השבוע. בכל מקרה עירוני אשקלון תודיע למנהלת הליגה עד ל-16 ליולי, מועד ישיבת הדירקטוריון הקרובה, על כוונתה לגבי העונה הקרובה. בקבוצה מקווים להציג תמונה אופטימית לראשונה מאז עזיבתו של יוסי דהאן, גם אם לא יושג מלוא התקציב, ולקבל מספר ימים נוספים כדי לארגן כסף כדי להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully