וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פרחי ואלעד אליהו חתמו בהפועל חולון

10.7.2012 / 21:56

הגארד ששיחק בעונה האחרונה בגלבוע/גליל מצטרף לקבוצה של דן שמיר. גם הפורוורד שגדל בהפועל ירושלים חוזר לליגת העל

הפועל חולון החתימה הערב (שלישי) את גארד גלבוע/גליל בעונה החולפת אופיר פרחי, והוא יחליף בסגל הקבוצה את עודד שעשוע שלא אמור להמשיך. לאחר סיום העונה הודיעו גלבוע/גליל לפרחי כי הם מנצלים את אופציית היציאה שהייתה להם מהחוזה לעונה הבאה, למרות שהשחקן היה חלק מההגעה למקום השני בליגה הסדירה והזכייה בליגה הבלקנית. בפרחי היו מעוניינות מספר קבוצות בליגה השנייה אך כשהגיעה ההצעה מהפועל חולון, השחקן לא התמהמה וחתם לעונה.

פרחי (26, 1.87 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ועלה לבוגרים של הקבוצה בעונת 2004/5, אך אחרי שנתיים בהן מיעט לקבל הזדמנות עבר ליקנעם/מגידו מהלאומית שם הראה ניצוצות של הבטחה. פרחי חזר לראשון לציון לשנתיים נוספות ובעונתו האחרונה בקבוצה, עונת 2008/9, רשם 2.7 נקודות ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק. הגארד חזר לליגה הלאומית ושיחק במכבי אשדוד, המשיך למכבי באר יעקב, ובעונה שעברה חזר לליגת העל כשחתם בגלבוע/גליל ורשם 3.2 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

בנוסף לפרחי הצטרף לחולון גם פורוורד הפועל עפולה מאשתקד אלעד אליהו (27, 1.93). אחרי שגדל במחלקת הנוער של ירושלים המשיך הקלע המחונן לרמת השרון בליגת העל אך לא קיבל הזדמנות. הוא ירד לליגה השנייה ושיחק שלוש עונות בקרית אתא, מתוכן אחת בליגת העל, אך שוב לא הבריק וחזר ללאומית, הפעם להפועל חיפה שם בלט. בעונת 2010/11 חתם בהפועל תל אביב, ולמרות שהיה טוב, לא הצליח לעזור לקבוצה לעלות לליגת העל. אשתקד חתם בעפולה ותרם 14 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים בממוצע.

עד כה חתמו בקבוצה של דן שמיר פרחי ואליאב מושיאשוילי הצעיר שמצטרפים למורן רוט, שלומי הרוש ואלכס צ'רנוביץ' שממשיכים בקבוצה. בחולון בטוחים שמורן רוט ימשיך לעוד עונה למרות הגישושים מצד מכבי תל אביב, ובמקביל במועדון יעקבו אחר מספר שחקנים זרים כשהכוונה היא שהסנטר בראיינט דאנסטון, שמשחק בליגת הקיץ של ברוקלין נטס בימים אלה, ימשיך לעונה נוספת.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully