וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: הלפיד האולימפי הגיע למלכה אליזבת

המלכה פגשה את ג'ינה מקגרגור בת ה-74 שנשאה את הלפיד, אבל את ההצגה גנב מתפשט עם לפיד משלו. צפו בתמונות

AP

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בריטניה כבר ממש לא יכולה לחכות לאולימפיאדת לונדון, שתצא לדרך בעוד 17 ימים בלבד. גם המלכה, אליזבת השנייה, כבר משתוקקת לראות את האש האולימפית דולקת באצטדיון הנוצץ והחדיש בבירה לונדון ובינתיים, היא זכתה לראות אותה מקרוב מאוד. הלפיד האולימפי, יחד עם ג'ינה מקגרגור בת ה-74 שנשאה אותו, הגיעו היום (שלישי) לטירת ווינדזור, שם קיבלו אותם בשמחה ותחת הגשם הוד רוממותה, בעלה פיליפ ויו"ר הועדה המארגנת של האולימפיאדה, סבסטיאן קו.

המלכה נפגשה עם כל צוות הלפיד, התעניינה כיצד הוא עובד וכמה זמן הוא יכול להישאר דולק. אלפי אנשים הגיעו אל הטירה, על מנת לצפות באירוע. מי שקיבל את הלפיד אחרי מקגרגור הוא פיל וולס בן ה-12, כשגם סר סטיב רדגרייב, החותר האולימפי האגדי של בריטניה, שמחזיק בחמש מדליות זהב אולימפיות, זכה לשאת אותו ביד אחת, כאשר ביד השנייה הוא נעזר על מנת לחתור בנהר התמזה. עוד אחד שזכה לכבוד לשאת את הלפיד הוא שחקן העבר הקולומביאני הנהדר, קרלוס ואלדרמה.

אגב, את ההצגה ביום הזה גנב דווקא בחור צעיר שהחליט למשוך קצת תשומת לב בכל הנוגע למאבק על שחרור טיבט. האנגלי הנלהב פרץ אל המסלול, רגע לפני שהגיעו אליו הרצים עם הלפיד האולימפי, ועם לפיד משלו, החל לרוץ לקול תשואות הצופים. צפו בתמונות המשעשעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully