וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: הפועל תל אביב תשחק באולם בראשון לציון

10.7.2012 / 19:22

המנויים להדר יוסף אזלו, המשטרה הבהירה שלא ניתן לארח משחקים "גדולים" והנהלת האדומים החליטה לצאת מהעיר

הפועל תל אביב ממשיכה להתכונן לחזרה הגדולה שלה לליגת העל והיום (שלישי), סיכמה הנהלת הקבוצה על העברת משחקיה הביתיים בעונה הקרובה לבית מכבי, בראשון לציון.

מאז שהוקמה בתור הפועל אוסישקין, שיחקה הקבוצה את משחקיה הביתיים באולם בהדר יוסף, שכן היא נותרה ללא אולם ביתי לאחר שאוסישקין נהרס. האדומים ציפו להקמתו של אולם חדש והתוכניות להקמת אולם כזה, בשטח הדרייב אין הצמוד לגני התערוכה, אכן נמסרו על ידי עיריית תל אביב לאחרונה, אך בינתיים, הפועל זקוקה לאולם שיוכל לאכלס את אוהדיה לעונה הבאה, בה צפויים להגיע יותר אוהדים למשחקים בליגת העל מאשר בעונות החולפות.

הקבוצה מכרה את כל המנויים לאולם הקטן יחסית בהדר יוסף, מה שגרם להתמרמרות בקרב רבים מחברי העמותה, שנותרו ללא אפשרות להגיע למשחקים וההנהלה קיבלה הבהרה ממשטרת ישראל לפיה לא יתאפשר לקבוצה לארח משחקים "גדולים" בהדר יוסף בעונה הקרובה ולכן החליטה לנדוד לראשון לציון.

קפטן הקבוצה מתן נאור מסר בתגובה: "אני סומך על האוהדים שיבואו ללוות אותנו באותלה מידת מחויבות גם בראשון לציון. הפועל צריכה לשחק בתל אביב, אבל לצערי אין כיום פתרון ראוי. אני מאמין שכולם מבינים את החשיבות שיש לאולם ביתי עבור קבוצת כדורסל ובטח עבור מועדון גדול כמו הפועל תל אביב ואני מקווה שעוד אזכה לשחק באולם שיהיה בית להפועל תל אביב".

בעקבות השינוי, הנהלת הקבוצה מתכננת לאפשר לאוהדים שרכשו מנוי עבור האולם בהדר יוסף להחליף את מיקום ישיבתם בראשון לציון והיא אף תארגן הסעות מתל אביב למשחקים. מההנהלה מסרו: "לאור המצב שנוצר, אין לנו ברירה אלא להעביר את משחקי הקבוצה מחוץ לתל אביב. אנו מקווים כי העירייה תעמוד בהתחייבותה להקמת אולם חדש לעונת המשחקים הבאה. כאשר זה יקרה, נשמח לחזור לשחק בתל אביב".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully