וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "מעולם לא האשימו אותי בהיותי גזען"

יומו השני של המשפט בגין הערותיו הגזעניות של בלם צ'לסי הסתיים. עורכי דינו דורשים לסגור את התיק בשל ראיות קלושות

משפטו של ג'ון טרי, אשר מואשם בכך שהשמיע, כביכול, הערות גזעניות בפני בלם ק.פ.ר אנטון פרדיננד, המשיך היום (שלישי) ובתקשורת האנגלית הצליחו לדלות מספר ציטוטים מפיו של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר. ביומו השני הושמע בבית המשפט השימוע שנערך לטרי בהתאחדות הכדורגל האנגלית, חמישה ימים לאחר פרסום הפרשה. טרי מוסיף להכחיש את ההאשמות נגדו, ומציין כי הדברים שנאמרו על ידו לפרדיננד היו סרקסטיים.

"קראו לי בכל מיני כינויים ושמות במהלך הקריירה על המגרש ומחוצה לו, אבל מעולם לא האשימו אותי בהיותי גזען. מאשימים אותי בדברים שרחוקים מאוד מלהיות באופי שלי. חוץ מזה, אין לי שום דבר להסתיר. לא הייתי עושה דבר כזה כשמכוונות אליי כל כך הרבה מצלמות ובאופן גלוי מול כל כך הרבה אנשים. הייתי בקלות יכול להתקרב אליו וללחוש לו את מה שהיה לי להגיד", טען טרי.

עורכי דינו של טרי המשיכו בקו ההגנה הקשוח בו נקטו מלכתחילה ואף ביקשו מבית המשפט לסגור את התיק עקב מחסור בראיות. "אין שום ראיה חותכת נגד מרשי. הקייס נגד טרי במקרה הזה כל כך נמוך וחלש, עד כדי שצריך לסגור את התיק באופן מיידי", אמר לתקשורת עורך דינו ג'ורג' קרטר סטפנסון. נכון לרגע זה, אין צפי ברור לגבי אורכו של המשפט ומתי יגיע המקרה להכרעה סופית. בימים הקרובים ייערכו דיונים נוספים בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully