וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול צפויה להחתים את פאביו בוריני

המייטי רדס רוצים לחזק את ההתקפה ומעוניינים מאוד בחלוץ האיטלקי. הקבוצה עשויה להשאיל את אנדי קארול

ליברפול מתחילה לעבוד. במרסיסייד יחלו עונה נוספת בה ינסו לפתוח דף חדש והמנג'ר החדש ברנדן רוג'רס מתחיל לבצע צעדים משמעותיים בבניית הקבוצה. באנגליה מתפרסם היום( שלישי) כי הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם חלוץ רומא פאביו בוריני. בליברפול מקווים לסיים את העסקה עם בוריני בן ה-21 בימים הקרובים.

כרטיסו של בוריני, שכבש 10 שערים במדי רומא אשתקד, נקנה רק לאחרונה על ידי רומא. רומא מערימה בינתיים קשיים על העסקה, אך ליברפול נחושה בדעתה להחתים את בוריני וככל הנראה תצליח לעשות זאת.

בוריני, שגדל בבולוניה, נרכש על ידי צ'לסי בשנת 2007 ושימש תחילה כרזרבה בסגל של הכחולים. משלא פילס את דרכו לרוטציית, הושאל לסוונזי. בהמשך, נקנה על ידי פארמה, ואחרי עונה אחת, הושאל אשתקד לרומא. בוריני אף נכלל בסגל נבחרת איטליה לטורניר היורו האחרון, אך לא שיחק במהלך הטורניר.

בתוך כך, פרסומים בממלכה טוענים כי ליברפול תנסה להשאיל את החלוץ אנדי קארול. קארול ב- ה-23, שנרכש על ידי ליברפול מניוקאסל תמורת 35 מיליון ליש"ט, הפך לאחת ההחתמות המאכזבות במועדון בשנים האחרונות, כשבעונה החולפת כבש ארבעה שערים בלבד בפרמייר ליג.

מנג'ר ליברפול הנוכחי, ברנדן רוג'רס, התייחס לפרסומים על קארול: "אצטרך לשקול האם להשאיל את קארול או לא, אם להיות כנה. השאלה שעומדת לנגד עיניי היא מה יהיה הצעד הטוב ביותר עבור המועדון. לפעמים קורה שהשאלת שחקן, לאו דווקא קארול, עוזרת לקבוצה בטווח הארוך", סיפק רוג'רס רמז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully