וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד קרסטיץ' יישאר בצסק"א

מועדון הפאר הרוסי החליט לממש את האופציה להארכת חוזהו של הסנטר. הסרבי חתם לשנתיים ללא אפשרות יציאה

הסנטר המצטיין ננאד קרסטיץ' חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות, הודיעה צסק"א מוסקבה היום(שלישי)באופן רשמי. המועדון הרוסי מימש האופציה להארכת חוזהו, שהייתה מעוגנת בחוזהו הראשוני של הסרבי בן ה-28. השחקן עצמו, לעומת זאת, בחר להישאר ברוסיה בסופו של דבר, לאחר בשבועות האחרונים בדק אפשרויות נוספות מעבר לים.

לפני הגעתו לצסק"א בעונה שעברה, שיחק קרסטיץ' ב-NBA במשך שבע עונות, בניו ג'רזי, אוקלהומה ובוסטון. בין לבין אף שיחק תקופה קצרה בטריומף ליוברצי הרוסית. אשתקד הפך לאחד משחקני המפתח של צסק"א, שנעצרה בגמר היורוליג מול אולימפיאקוס. קרסטיץ', שהעמיד ממוצעים של 14.2 נקודות ו-5.5 ריבאונדים לערב, נבחר לחמישיית העונה ביורוליג.

קרסטיץ' עצמו התייחס לחתימה: "אני שמח להישאר במועדון הטוב באירופה. לא היו לי ספקות כשרציתי להישאר כאן, רק רציתי לבחון הצעות מה-NBA. אני מקווה שאמצא שפה משותפת עם המאמן החדש, אטורה מסינה".

קבוצת הפאר הרוסית ביצעה מספר החתמות עד כה: אטורה מסינה המאמן שב לקווים, כשלסגל השחקנים נוספו הרכז ארון ג'קסון, הפורוורד זוראן ארצג והגארד ולאדו מיצוב. כעת מצפים בקבוצה לתשובתו הסופית של אנדריי קירילנקו, שאמור להודיע בקרוב אם יישאר או אם לאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully