וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: תקציב המינימום צפוי לרדת בכחצי מיליון שקל

10.7.2012 / 12:18

בעקבות הקיצוץ המסתמן בתמיכה של מפעל הפיס במנהלת הליגה, יפחת הסכום אותו יקבלו הקבוצות: "יש אי ודאות גדולה"

אבנר קופל יעזוב בסוף החודש את מנהלת הליגה לאחר שהתפטר בישיבה שנערכה בחודש שעבר. נוכחותו של קופל בבנייני המנהלת ובהחלטות המכריעות פחתה בתקופה האחרונה, ואף בישיבה שנערכה לאחרונה בין מפעל הפיס למנהלת הוא לא נכח. הנציג הבכיר של קבוצות הליגה בישיבה היה חיים אוחיון, בעלי גלבוע/גליל.

על פי המסתמן ולפי מה שכתוב בחוזה, מפעל הפיס בחר לפתוח את חוזה ההתקשרות עם המנהלת, ולפי הנוכחים בפגישה, הפגיעה בתקציב מנהלת הליגה צפויה להיות לפחות 5 מיליון שקל. במקביל ינסו במנהלת הליגה להגדיל את ההכנסות מהטוטו ווינר, שעמדו על 3 מיליון שקל העונה, כדי לצמצם את הפגיעה, אך מסתמן כי כל קבוצה תקבל סכום של כחצי מיליון שקל פחות לפחות.

דירקטוריון מנהלת הליגה יתכנס ב-16 ליולי, שם יעודכנו החברים על הדברים, כשבימים האחרונים החלו לצאת שמועות על הקיצוץ. בעקבות השמועות החלו קבוצות הליגה לכלכל את צעדיהם מחדש ושוק השחקנים הישראלים נתקע. כמו כן המנהלת חייבת לקבוצות עוד כ-300 אלף שקל על חשבון העונה שעברה, אך חברי הדירקטוריון קיבלו הבטחה כי הכסף יועבר עד לתחילת ספטמבר בשני תשלומים.

"יש הסכמה כמעט חד משמעית שתקציב המינימום שאמור לעמוד על 5.5 מיליון שקל יפחת בצורה די גדולה", אומר אחד מחברי הדירקטוריון, "ככל הנראה הוא יגיע לסביבות 4.5 מיליון שקל, בהתאם לקיצוץ בתקציב הקבוצות. כרגע יש אי ודאות די גדולה בחצי מהקבוצות שבלי הכסף מהמנהלת לא יכולות לפעול, ובטוח שלא לקחת על עצמן החתמות של ישראלים בכירים. נהיה יותר חכמים אחרי ישיבת הדירקטוריון".

בכדורגל: הטוטו הודיע על ביטול ההסכם עם ההתאחדות ל-2013/14

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully