וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין חזר מאוכזב מארה"ב

10.7.2012 / 11:51

יו"ר בית"ר ירושלים לא הצליח לגייס בארה"ב את סכומי הכסף שקיווה, האווירה במועדון רעה. מיזם האוהדים ייצא לדרך בסופ"ש

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין חזר הלילה (שלישי) מארה"ב לאחר שניסה בסוף השבוע האחרון לגייס כספים מהקהילה היהודית בניו יורק ובמספר מקומות נוספים. בבית"ר קיוו כי קורנפיין יגייס תרומות בסכום של לפחות חצי מיליון דולר, אך כרגע לא כך הם פני הדברים, והאווירה במועדון רעה מאוד בעקבות המצב. קורנפיין ימשיך במאמצים לגייס אנשי עסקים ותורמים, בתקווה שביחד עם מיזם האוהדים שבקרוב יוצא לדרך ניתן יהיה להעמיד את המועדון על הרגליים ולהימנע מהקפאת הליכים.

עמותת האוהדים ממשיכה לעבוד במרץ על השקת המיזם לגיוס כספים, תהליך שבסופו שואפים חברי העמותה לרכוש כ-50 אחוז מהבעלות על המועדון. נציגי העמותה ייפגשו במהלך הימים הקרובים עם קורנפיין על מנת לעדכן אותו בהבנות איתן הגיעו עם עורך דינו של גאיידמק, ישראל שלו, ולנסות להגיע עם קורנפיין להבנות בנוגע למחיר מוזל של מנויים לחברי העמותה (לפחות 50 אחוז הנחה) ועוד מספר הטבות והבנות אליהן יצטרכו להגיע במשותף לקראת יציאת המיזם לפועל. מסיבת העיתונאים עם ההשקה הרשמית של המיזם תתקיים בתחילת השבוע הבא, כאשר ככל הנראה כבר בסוף השבוע יוכלו האוהדים להתחיל להירשם ולשלם באתר העמותה שיעלה לאוויר מחר או מחרתיים.

בקרב שחקני בית"ר התחושה מיום ליום קשה יותר. האווירה בחדר ההלבשה מאוד עצבנית, שחקנים כבר מתקשים להמתין ולא רואים פתרון באופק. "לא יודע מאיפה יבוא הפתרון", סיפר שחקן בקבוצה, "מהאוהדים, מאיציק, מראש הממשלה? אני רק יודע שאם זה ימשיך ככה, זה יוביל את כולם לשכונה. אי אפשר להיות מקצוענים באווירה כזאת, שחקנים יבקשו לעזוב אם לא יהיה פתרון מהיר". שחקן אחר אומר ש"חבל שכל מה שעשינו בסוף העונה שעברה הולך לפח, היינו צריכים להיות בצמרת השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully