וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה 1.7 מיליון על מויאל, בית"ר סירבה

8.7.2012 / 13:17

בבירה דורשים 2.5 מיליון שקל ושחקנים. סוכניו של אולמדו מנסים להגיע לפשרה. גם ימפולסקי קיבל אישור לא לעבור לחיפה

במקביל לכוונה להגדיל את ההצעה על ניקולס אולמדו, במכבי חיפה ממשיכים לעבוד קשה במטרה להחתים קשר אחורי עד היציאה למחנה האימונים. לוואלה! ספורט נודע כי הניסיונות הללו הולידו פערים חדשים בעסקת קובי מויאל, שאמורה לכלול את העברת חן עזריאל וחיים מגרלשווילי. בסוף השבוע הגיש המועדון הירוק הצעה בעל פה, בגובה 1.7 מיליון שקל לבית"ר ירושלים עבור השחקן, אולם בבירה הבהירו כי הם דורשים 2.5 מיליון שקל והשתתפות בשכרם של עזריאל ומגרלשווילי. בחיפה מנסים לגשר על הפערים העצומים הללו, בתקווה שהעובדה שבית"ר טרם נמכרה, תוביל לירידה גדולה במחיר. עטר מעדיף את מויאל על פני כל מועמד אחר, כולל אביחי ידין, שבשלב זה גם שכרו וגם דמי העברתו אינם ריאליים עבור המועדון.

ומה קורה בגזרת אולמדו? קבוצתו גודוי קרוס דרשה מיליון דולר תמורת השחקן, אבל סוכניו הבהירו למועדון כי הסכומים הללו אינם מציאותיים עבור שחקן בן 29 וייתכן שיימצא פתרון לעניין. בינתיים, הסוכנים מנסים להוריד את מחירו של הקשר. ראובן עטר מאוד רוצה את השחקן בקבוצה. אגב, לפחות אחד מבין שני השחקנים הגנאים שהוצעו, קשר נבחרת גאנה עובד אנסה ומלך שערי הליגה הגנאית עמנואל באפור, אמור להגיע להתרשמות במחנה. כזכור, העונה שוחרר מהקבוצה הקשר הגנאי סיידו יאיא, שחתם ברומניה.

הקשר דלה ימפולסקי קיבל אישור להישאר באזור מגוריו בנתניה ולא לעבור לחיפה. השחקן מתגורר עם אימו ולכן במועדון החליטו לא לבקש ממנו להעתיק את מגוריו לצפון. חן עזרא, עידן ורד, אייל גולסה, אלון תורג'מן וסינטאיהו סלליך קיבלו הודעה לחפש דירה באזור. כזכור, אייל משומר ותמיר כהן קיבלו אישור להישאר במרכז משום שמדובר בשחקנים ותיקים ונשואים והמטרה היא לאחד את השחקנים הצעירים. לגבי תורג'מן, טרם אושר מעברו מטוברוק, למרות שהוא חתום לארבע שנים. ייתכן שעד היציאה למחנה תיערך פגישה עם נציגיו של השחקן כדי לשים סוף לסאגה.

לפני המחנה, בדיקות דם לשחקנים

במועדון ממשיכים לערוך הכנות אחרונות לקראת היציאה למחנה באוסטריה בשבוע הבא. הבוקר (ראשון) לפני האימון, עברו השחקנים בדיקות דם והתבקשו לנוח במלון סמוך לקראת אימון אחר הצהריים בכפר גלים. חיפה תמריא ביום שני הבא (16 ביולי) למחנה וכבר למחרת תפגוש את פריבראם הצ'כית, למשחק הבכורה הלא רשמי של עטר בקבוצה. ב-19 ביולי היא תשחק נגד פלובדיב הבולגרית, ב-22 ביולי נגד בשיקטאש הטורקית והמחנה יינעל עם משחק ידידות ב-24 ביולי נגד קייסיריספור הטורקית.

המגן אוראל דגני, שזקוק להליך החלמה ארוך יחסית ימריא עם הקבוצה, אבל לא יטול חלק במשחקים. הסיכום עם המגן טאלב טואטחה טרם אושר רשמית בגלל ניסוחים שונים הקשורים לחוזה. שני הצדדים מעריכים שהחתימה תתבצע בקרוב מאוד, לאחר פגישה בין סוכנו דדה חדד לפרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ. הבלם סארי פלאח שוהה ברומניה ומקורביו טוענים כי הם מאמינים שהוא ישחק בואסלוי בעונה הקרובה. אם ייקבע שהשחקן תחת חוזה, כפי שמאשרים בבקרה, סוכנו דודו דהאן ינסה לגייס הצעה מבלגיה או מפולין. אגב, ביום רביעי הקרוב ייפתח רשמית הדיון בנוגע לדהאן, שיטען כי חוזהו של פלאח אינו תקף.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully