וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "אנחנו רוצים להוסיף עליית דרג לרזומה שלנו"

נבחרת העתודה יצאה לאליפות אירופה וכוכב הנבחרת נשמע בטוח בחבריו: "אנחנו מגיעים מוכנים. מאוד רוצים להצליח"

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל המריאה הבוקר (שלישי) לסופיה בירת בולגריה שם תשתתף החל מיום חמישי באליפות אירופה דרג ב' בתקווה לתפוס את אחד מ-4 המקומות הראשונים באליפות, שיעלו את ישראל בחזרה לדרג א' אחרי 3 שנים. הנבחרת תתמודד בבית א' המוקדם עם נבחרות בולגריה, סלובקיה ואוסטריה, כששתי הראשונות ימשיכו לסיבוב הבא.

"אנחנו מגיעים מוכנים לאליפות", אמר לוואלה! ספורט שחקן הנבחרת בר טימור, "עשינו משחקי הכנה טובים נגד כמה מהנבחרות הטובות באירופה, חלקם לא בדרג שלנו. יש פה חבר'ה שעשו 3-4 נבחרות, ויש שחקנים יותר מנוסים ופחות מנוסים. כולנו בסופו של דבר צעירים. אני מאמין שהשחקנים שלא היו פה לפני ישתלבו מהר, ולא מאמין שזה יפגע בנו".

טימור היה חלק מנבחרת הנוער שירדה לדרג ב' לפני שלוש שנים, "הירידה של הנבחרות לדרג ב' יושבת לי בראש לא רק כי הייתי חלק מהנבחרת, אלא גם כשניסינו לעלות שנה לאחר מכן בנוער החטאתי שתי זריקות עונשין מכריעות שיכלו לעלות אותנו. זה יושב בראש. אריק שיבק דיבר איתנו ואמר לנו שירידת דרג זה כתם לכל החיים, ועלייה זה משהו טוב לכל החיים. אנחנו רוצים שלהוסיף את זה לרזומה שלנו, גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי. אנחנו מאוד רוצים להצליח ובשביל זה אנחנו נוסעים".

לגבי המטרות והציפיות שיש מהנבחרת הוסיף גארד הפועל תל אביב: "אני לא יודע אם אנחנו חייבים לעלות או לא, אני מעדיף שאומרים שזאת המטרה שלנו, כמו שאמרו פעם שאנחנו חייבים להשאר בדרג א'".

סגל הנבחרת הסופי שנסע לאליפות: גיא לביא, עוז בלייזר, לירז אריאלי, רם אליאספור, אלון אברמוביץ', שון דאוסן, דולב דראפיץ', שון לבנובסקי, איגור מאיור, בן אלטיט, בר טימור ואור סולומון.

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully