וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "לשחקני נבחרת צרפת אין מקום לטעויות"

המאמן החדש של הטריקולור הוצג והעביר מסר חד לשחקניו: "לצד הזכות להיות חלק מהנבחרת, מדובר בחובה גדולה"

24 שעות לאחר שאושר מינויו למאמן נבחרת צרפת, ערך הערב (שני) דידייה דשאן את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן הלאומי, לצד נשיא ההתאחדות נואל לה גרט. דשאן, כזכור, חתם על חוזה לשנתיים כמחליפו של לורן בלאן שהחליט לעזוב, ומשימתו תהיה להעפיל עם הטריקולור למונדיאל 2014 בברזיל. בהמשך, אם יצליח במשימתו הראשונה, תוטל עליו האחריות להצעיד את צרפת ליורו 2016 אותו תארח.

דידייה דשאן מאמנה החדש של נבחרת צרפת. רויטרס
אחריות גדולה מוטלת עליו. דידייה דשאן במסיבת העיתונאים/רויטרס

דשאן פתח את דבריו עם מסר חד וברור לשחקנים: "אני לא כאן כדי לאיים על אף אחד, אבל הכדורגל הצרפתי נמצא כרגע במצב - עליו כולם מסכימים - שלשחקנים אין מקום לטעויות. הם לא יכולים לחרוג לרגע מהמוסכמות", הבהיר דשאן, שמחכה עדיין להחלטת ועדת המשמעת בנוגע לסמיר נאסרי, ז'רמי מנז, יאן מ'ווילה וחאתם בן ארפה.

עוד הוסיף קפטן הטריקולור לשעבר: "להיות חלק מנבחרת צרפת זה נהדר, בין אם זו ההופעה הראשונה או ה-50, אבל יחד עם זאת מדובר בחובה גדולה. אי אפשר לשים את הטובה האישית לפני טובת הנבחרת. לכל שחקן יש את המחויבות הזו. אני אעשה את ההחלאות שלי לפני שנדבר שוב, שבוע לפני משחק הידידות מול אורוגוואי ב-15 באוגוסט".

על קודמו בתפקיד אמר דשאן: "בלאן עשה עבודה טובה, אני חלק מתהליך של המשכיות. יחד עם זאת, אעשה חלק מהדברים בצורה אחרת".

הנשיא לה גרט הסביר את הבחירה בדשאן: "לורן בלאן מסר את החלטתו ביום שישי, ואני יצרתי קשר ראשוני עם דידייה רק ביום שני. הוא היה הבחירה הראשונה, לא הייתה תכנית ב'. דשאן הצליח בכל מקום בו עבד, ויש לו יתרון שהוא מוכר ומוערך בנבחרת. כולנו בהתאחדות מאושרים מהבכירה במאמן צעיר ומוכשר כמו דידייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully