וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ליאור שגב ואנטון שוטבין חתמו

9.7.2012 / 23:10

רכז ברק נתניה עובר לשורות הירוקים מהכרמל ויצטרף בקו האחורי לפול סטול. גם הפורוורד שהתקדם באשדוד מצטרף

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם רכזה של ברק נתניה ליאור שגב, והוא צפוי להיות הרכז הישראלי המוביל של הקבוצה בעונה הבאה. חיפה פתחה במגעים עם שגב לפני כשלושה שבועות, במקביל לשיחות שניהלה עם יחזקאל סקוורר, ולבסוף בחרה בשחקנה של נתניה, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בעיר היהלומים אך בקבוצה לא יעמדו בדרכו. שגב סיכם לשנתיים בקבוצה של ג'ף רוזן.

"ההחתמה של ליאור שגב היא משמעותית ואני מודע ליכולות שלו בתור שחקן", אמר עוזר המאמן רמי הדר. "בהתבסס על הקריירה שלו, אנו מאמינים כי ליאור יתרום משמעותית לקבוצה במהלך העונה". הבעלים רוזן הוסיף: "ליאור הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו כבר די הרבה זמן ואנחנו חושבים שהוא ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר".

שגב עצמו אמר: "אני שמח ומאושר להצטרף למועדון גדול כמו מכבי חיפה. בתור יליד חיפה והעובדה שמשפחתי מתגוררת בחיפה, זוהי זכות גדולה לשחק בשביל המועדון הזה. אני רוצה להודות לג'ף רוזן והצוות המקצועי על ההזדמנות, ובאותה נשימה להודות לברק נתניה על תקופה נפלאה, ועל שגילו התחשבות ולב רחב בשחרורי למכבי חיפה".

שגב (29, 1.90) הגיע לליגת העל בעונת 2008/9 כשחתם בהפועל חולון של דני פרנקו וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה. בעונה לאחר מכן עבר לגלבוע/גליל, לא קיבל הזדמנות ועבר לעירוני נהריה איתה ירד ללאומית. שגב חזר לליגת העל בעונת 2010/11 כשחתם בברק נתניה, אך את עונת 2011/12 פתח בלאומית במדי קרית טבעון. במהלך העונה נקרא שוב לשורות נתניה ורשם 4.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים ב-12 משחקים.

בנוסף צירפה חיפה את הפורוורד אנטון שוטבין איתו ניהלה מגעים במהלך סוף השבוע. שוטבין (23, 2.06), יליד אוקראינה, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. כשסיים גיל נוער חתם בבית"ר בנימינה והיה לאחד השחקנים הטובים בלאומית, מה שהוביל אותו בעונת 2008/9 להפוך לשחקן אימונים במכבי תל אביב. את עונת 2009/10 פתח בגלבוע/גליל, אך אחרי זמן קצר עבר לאליצור יבנה מהלאומית והעביר עונה טובה מאוד.

שוטבין החליט לנסות את מזלו באירופה בעונת 2010/11 וחתם בפרייבורג מהליגה הגרמנית השנייה שם רשם 10.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. העונה החליטו במכבי אשדוד לצרפו, ולא התאכזבו כשהפורוורד רשם אמנם רק 3.1 נקודות ו-1.4 ריבאונדים, אך בכמה משחקים הציג יכולת מעולה.

מלבד שגב ושוטבין הסגל של חיפה כולל גם את הסנטר עידו קוז'יקרו, הרכז פול סטול והפורוורד דונטה סמית'. במקביל מנהלים מגעים עם הסנטר האמריקאי רוברט באטל (31, 2.04), שחקנה של ליברטאד הארגנטינאית, בוגר מכללת דרקסל, בעל עבר עשיר בליגות של דרום אמריקה ובליגה השנייה בספרד.

עדכון ראשון: 15:59

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully