וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן שולדבראנד האריך חוזהו בהפועל תל אביב

הפורוורד הישראלי-שבדי ישחק שתי עונות נוספות במדי העולה החדשה לליגת העל. יותם שירן ימשיך בקבוצה

בהפועל תל אביב, העולה החדשה לליגת העל, ממשיכים בהכנות לעונה הקרובה. לאחר החתמתו של הרכז גל איתן לעונה נוספת, מימשו האדומים את האופציה שהייתה בידם והחתימו גם את הפורוורד הישראלי-שוודי,יונתן שולדבראנד (29, 2.04 מ'), שישחק בקבוצה בשתי העונות הקרובות.

שולדבראנד היה מבוקש מאוד גם בקבוצות אחרות בליגת העל, אך העדיף להישאר אצל האדומים של המאמן ארז אדלשטיין. הפורוורד, שהגיע להפועל תל אביב בעונה שעברה לאחר מספר עונות בשבדיה ובספרד, העמיד אשתקד ממוצעים של 8.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בליגה הלאומית, כשבפלייאוף שיפר את ממוצעיו ל-10 נקודות ו-5.7 ריבאונדים.

בנוסף מימשו בקבוצה גם את האופציה על הפורוורד יותם שירן (22, 1.98 מ'), אשר במועדון רואים בו פוטנציאל גדול להיות שחקן מוביל בעתיד.

בקבוצה ציינו כי החתמתם של שני הפוורודים היא כחלק מהשמירה על הזהות הישראלית של הקבוצה וההמשכיות של הסגל הישראלי מהעונה שעברה, כאשר גם בר טימור ומתן נאור ממשיכים בקבוצה בעונה הבאה.

מאמן הקבוצה, ארז אדלשטיין, התייחס להחתמות האחרונות:"אנחנו רואים חשיבות רבה ביצירת המשכיות בקבוצה ובחיבור בין השחקנים שמזוהים עם הקבוצה לקהל. הפועל תל אביב כמועדון רואה חשיבות רבה בקידום השחקן הישראלי ואנחנו מאוד מאמינים בשחקנים שהיו פה בעונה שעברה, לכן הם ממשיכים איתנו גם בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully