וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דרור קשטן שוחרר מבית החולים

הבדיקות של המאמן בן ה-67 שבו כתקינות והוא שוחרר ארבעה ימים לאחר שאושפז: "מרגיש מצוין, בקרוב מאוד אחזור לאימונים"

מאמן בני יהודה, דרור קשטן שוחרר היום (שני) לביתו, אחרי ארבעה ימים בהם היה מאושפז בבית החולים תל השומר, לאחר שלא חש בטוב והושאר לבדיקות ולמעקב הרופאים. "אני מרגיש מצוין ובקרוב מאוד אחזור לאימונים", אמר היום קשטן, ששוחרר לביתו לאחר שכל הבדיקות הראו כי מצבו הבריאותי תקין לחלוטין והוא צפוי לחזור ביום שלישי או רביעי לאימוני הקבוצה, אותם מעביר בינתיים מאמן השוערים יעקב אסייג.

כזכור, ביום חמישי האחרון, הגיע קשטן יחד עם מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו לשדה התעופה בן גוריון, בדרכו למונטנגרו, לצפות במשחק בין רודאר ושיראק, במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, כאשר בני יהודה תפגוש את המנצחת במפגש הכפול בין השתיים. קשטן חש ברע בשדה התעופה ופונה לבית החולים, כאשר דמאיו המריא בלעדיו לפודגוריצה שבמונטנגרו.

בתוך כך ממשיכים בקבוצה בנסיונות למצוא שחקני חיזוק לקראת פתיחת העונה, כאשר השמות שעלו על הפרק בימים האחרונים, הם הקשר ניר נחום ששוחרר ממכבי נתניה ותמיר כחלון, ששיחק בעונה שעברה במ.ס.אשדוד וסיים שם את חוזהו, כאשר כרטיס השחקן שלו שייך למכבי תל אביב, אצלה הוא חתום לעונה נוספת. בשלב זה מתקיימים מגעים עם שני השחקנים האלה, אם כי עד כה לא נרשמה התקרבות משמעותית בין הצדדים.

משחק הבית במסגרת הסיבוב השני בליגה האירופית, שייערך באיצטדיון רמת גן ב-19 ביולי, ישודר בספורט1.


בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully