וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא די בצרות: צפו בקמע החדש והמכוער של ליברפול

ה'ליבר בירד' הוצג בפני אוהדי המרסיסייד, שלא היו מרוצים: "נהיה בדיחה עם הדבר הזה, תרחיקו אותו מאנפילד". צפו

לליברפול יש המון צרות. אחד המועדונים הגדולים בתולדות הכדורגל האנגלי ובכלל, צנח בשנים האחרונות למחוזות לא מוכרים ואת עונת 2011/12 סיימה הקבוצה רק במקום השמיני בפרמיירליג, הרחק מקרבות הצמרת.

בליברפול כנראה חשו ששינוי הוא דבר מתחייב והם החליטו להתחיל אותו עם קמע חדש לקבוצה. אלא מה, הקמע, שנקרא 'ליבר בירד' ('ציפור ליבר'), על שם סמל העיר, מכוער במיוחד.

הקמע כבר זכה לכינוי 'מייטי רד' והוא יועד כדי למשוך את הקהל הצעיר של האדומים, אבל כשהוצג בפני ילדים אמש (ראשון), הביקורות של המבוגרים לא היו נלהבות: "הוא נראה מטופש", העיד אחד האוהדים, "נהיה בדיחה רצינית עם הדבר הזה יתרוצץ על הקווים. זה עוד צעד ב'אמריקניזציה' שעוברת על המועדון. זה אולי סביר עבור הילדים, בטח לעומת הקמעות הנוראיים של האולימפיאדה, רק תרחיקו את זה מאנפילד".

אוהד אחר היה קצת יותר סלחן: "הייתי בהשקה", הוא סיפר והעדיף להישאר בעילום שם מסיבות ברורות, "והקמע ממש הצליח להגיע לילדים בצורה מבריקה. הם המטרה של יצירת קמע. הם רקדו והצטלמו איתו. הם אהבו אותו".

מדובר בקמע הראשון של ליברפול ומעניין לראות כמה זמן הניסוי הזה יחזיק מעמד. למנצ'סטר יונייטד היריבה הגדולה, יש את 'פרד האדום', שחביב מאוד על האוהדים, אבל כשאברטון ניסתה להשיק ב-1990 את 'איש הטופי', הוא נעלם תוך שנה בלבד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully