וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט יקפיא את עצמו במהלך האולימפיאדה

שיאן העולם הג'מייקני שוקל להשתמש באמבטיית קרח מיוחדת בטמפ' של מינוס 140 מעלות, בניסיון להתגבר על הפציעות

עם כל הכבוד ליותר מרבבת הספורטאים שתתחרה באולימפיאדת לונדון הקרובה, רוב העיניים יופנו ולו לכמה שניות, בעיקר למסלול האתלטיקה, שם האדם המהיר בהיסטוריה הג'מייקני יוסאין בולט, ינסה שוב להדהים את העולם ולנפץ את שיאיו בריצות ל-100 ו-200 מטרים.

אלא שזה לא הולך להיות פשוט בכלל, שכן בולט סוחב כבר תקופה ארוכה פציעה, בגללה בין היתר הפסיד במוקדמות של ג'מייקה פעמיים ליריבו הגדול ביותר יוהאן בלייק ובגללה נאלץ לפרוש ממספר ריצות הכנה, כולל ליגת היהלום במונאקו, שתיערך ב-20 ליולי.

בולט מחפש את הפיתרון לבעיות שלו ואולי כעת הוא גם מצא אותו. הג'מייקני שוקל להשתמש במהלך האולימפיאדה באמבטיית קרח מיוחדת, שעובדת במינוס 140 מעלות ואמורה לסייע לגוף להחלים במהרה. הספורטאי שמשתמש במכשיר, מתפשט עד לתחתוניו ונכנס פנימה, שם החנקן הנוזלי אמור לעשות את העבודה בשלוש דקות השהייה. טמפרטורת הגוף צונחת, אבל הליבה לא והקור המצמית אמור לשחרר את האנדרופינים, שמסייעים לגוף להחלים במהרה מאימון קשה ועבודה מאומצת.

האמבטיה נמצאת על קרון נייד ויכולה להגיע למקומות שונים ובין הלקוחות המרוצים ניתן למצוא את שחקני ניוקאסל מהפרמיירליג ונבחרת הראגבי של ווילס ואת הרץ הבריטי מו פראח, שישתמש בשרותיה גם באולימפיאדה, בה ירוץ 5,000 ו-10,000 מטרים. פראח אמר: "הגוף קופא, אבל לא מתקשה ואתה חוזר לטמפרטורה נורמלית מהר מאוד. יממה אחרי הטיפול, אז אתה מתחיל להרגיש הרבה יותר טוב".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully