וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר חזר למקום הראשון בעולם

מה שהיה צפוי אחרי הזכייה בווימבלדון הפך לרשמי והשוויצרי ראשון אחרי שנתיים. אזרנקה ראשונה בנשים, עלייה לשחר פאר

זה היה ידוע מעשית כבר אמש (ראשון), לאחר שרוג'ר פדרר גרף תואר גרנד סלאם 17 בקריירה עם ניצחון על אנדי מארי בגמר טורניר ווימבלדון. היום זה גם הפך לרשמי. השוויצרי הנהדר, אולי השחקן הגדול בתולדות הטניס, חזר למקום הראשון בעולם, לראשונה מאז יוני 2010, אז הפסיד אותו לרפאל נדאל.

פדרר מחליף בצמרת את הסרבי נובאק דג'וקוביץ', שמפנה את המקום אחרי שנה וחמישה ימים ובעקבות ההפסד לשוויצרי בחצי הגמר. יחד עם זאת, הפער בין השניים מזערי ועומד על 75 נקודות בלבד, כשלמוליך יש 11,075 נקודות ולסרבי 11,000. אם פדרר ישמור על הפסגה שבוע נוסף, הוא ישבור את שיאו של פיט סמפארס, אותו השווה היום, עם 286 שבועות במקום הראשון בדירוג ה-ATP.

במקום השלישי נמצא רפאל נדאל הספרדי, שהודח כבר בסיבוב השני בווימבלדון ואיפשר לרביעי אנדי מארי, שהגיע עד הגמר, לצמצם פערים ממנו. את העשירייה סוגרים דויד פר הספרדי, ג'ו ווילפריד צונגה מצרפת, תומאס ברדיך הצ'כי, ינקו טיפסרביץ' הסרבי, חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה וניקולס אלמגרו הספרדי. בריאן בייקר, שחתום על קאמבק מסקרן והגיע עד לשמינית הגמר בלונדון, קפץ 50 מקומות, היישר אל המקום ה-76 בעולם.

בגזרה הישראלית, דודי סלע צנח עוד שבעה מקומות, אל המקום ה-115, החלש ביותר שלו מאז מאי בשנה שעברה. אמיר ויינטרוב נותר 175 בעולם, ללא שינוי.

בנשים, ויקטוריה אזרנקה שבה למקום הראשון, למרות ההפסד בחצי גמר ווימבלדון. מי שירדה ממנו היא מריה שראפובה, שההדחה בשמינית הגמר דירדרה אותה כל הדרך למקום השלישי, כשגם פיינליסטית הטורניר אגניישקה רדוואנסקה עוקפת אותה ומתמקמת במקום השני. הזוכה סרינה וויליאמס עלתה מהמקום השישי לרביעי.

את העשירייה הראשונה משלימות סמנתה סטוסור מאוסטרליה, פטרה קביטובה הצ'כית, אנג'ליק קרבר הגרמניה, שהחליפה מקומות עם קרלויין ווז'ניאקי הדנית ועלתה למקום השביעי, שרה אראני מאיטליה ומריון ברטולי הצרפתייה.

שחר פאר דילגה שלושה מקומות קדימה, למרות ההדחה המהירה בווימבלדון והיא במקום ה-47 בעולם. יוליה גלושקו ירדה 11 מקומות למקום ה-237, קרן שלמה במקום ה-402 ודניז חזניוק במקום ה-450.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully