וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד עשויה להצטרף לעסקת הווארד לנטס

הטרייד הגדול של הפגרה ממשיך להתקרב, הקאבס רוצים את כריס המפריז ושחקנים נוספים. עוד שמועות מה-NBA בפנים

הטרייד הגדול ביותר של הפגרה ב-NBA כבר כאן, למרות שזו רק החלה. ברוקלין ואורלנדו אופטימיות מאוד לגבי עסקת העברתו של דוויט הווארד לנטס המתחדשים והמאיימים, כשמי שתעזור ותהיה חלק מהטרייד המשולש והענק שצפוי לצאת לדרך תהיה קבוצתו של עומרי כספי קליבלנד, כך מדווחים הלילה (בין ראשון לשני) מקורות ברחבי הליגה.

במסגרת הטרייד שנרקם, כריס המפריז ינחת אצל הקאבלירס, שמעוניינים בעוד שחקנים במסגרת העסקה. מארשון ברוקס יכול להיות דמות מפתח, מאחר והנטס מציעים את הגארד לקבוצה שתסכים להיכנס כמשתתפת שלישית לטרייד.

כזכור, ברוקלין הנחיתה השבוע את ג'ו ג'ונסון מאטלנטה, מה שגרם גם לכוכבה דרון וויליאמס להודיע כי הוא נשאר. "עסקת הווארד מתקדמת, אבל היא לא תצא לפועל מיידית", אמר גורם המקורב לטרייד.

עוד שמועות בליגה:

* בוסטון, שנפרדה מריי אלן, מנסה לצרף את הגארד קורטני לי, שקלע 11.4 נקודות למשחק במדי יוסטון בעונה שעברה. זאת לאחר שנודע שאייברי בראדלי צפוי להחמיץ את פתיחת העונה בשל ניתוח בכתפו.

* ניו אורלינס, שזכתה באנתוני דייויס בדראפט החולף, מנסה להתחזק והיא הגיעה לסיכום עם אורלנדו לגבי הבאתו של הפורוורד ריאן אנדרסון, שיעבור ל'ביג איזי' תמורת הסנטר גוסטבו איון. אנדרסון יחתום לארבע עונות תמורת 34-36 מיליון דולר.

* מרקוס קמבי, שהעביר את העונה האחרונה בין יוסטון לפורטלנד, עושה את דרכו ככל הנראה בחזרה אל הניקס, במדיהם כיכב בין 1998 ל-2002, אחרי פגישה שהוגדרה כ"חיובית מאוד" על ידי הסנטר.

* מילווקי הצליחה להגיע להסכם עם ארסן איליאסובה, ששיחק בה בכל ארבע עונותיו בליגה והפך לשחקן חופשי הקיץ. הפורוורד הטורקי יזכה ל-45 מיליון דולר בחמש העונות הקרובות.

* דאלאס, שנותרה ללא ג'ייסון קיד בעמדת הרכז, מחפשת תחליף והיא נמצאת בשיחות עם רמון סשנס, שבמהלך העונה החולפת עשה את דרכו מקליבלנד ללייקרס.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully