וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה העפילה לטורניר הכדורסל באולימפיאדה

הסופר איגלס הביסו במשחק על הכרטיס האחרון בטורניר הקדם אולימפי 73:88 את הרפובליקה הדומיניקנית. 25 נק' לדיוגו

הטורניר הקדם אולימפי בכדורסל, שנערך בונצואלה בשבוע החולף, הגיע לסיומו הלילה (בין ראשון לשני) ומי שחגגה וזכתה בכרטיס האחרון לאולימפיאדת לונדון שתצא לדרך בעוד כשבועיים וחצי היא המפתיעה הגדולה של הטורניר, נבחרת ניגריה, שגברה במשחק המכריע על הכרטיס השלישי 73:88 על הרפובליקה הדומיניקנית.

הניגרים, שכבר ברבע הגמר הוכיחו את כוחם כשהדהימו את יוון, נכנעו שלשום לרוסיה של דייויד בלאט, שיחד עם ליטא כבר הבטיחו את מקומן באולימפיאדה. אלא שהסופר איגלס האפריקאים לא נשברו ומול נבחרתו של מאמן מכללת קנטאקי ואלוף המכללות המכהן ג'ון קליפארי, הם נתנו הצגה.

במחצית עמד היתרון של ניגריה על שמונה נקודות, 39:47, אולם רבע שלישי טוב של הדומיניקנים השאיר את הכל פתוח. עשר הדקות האחרונות היו שייכות בלעדית לירוקים-לבנים, שניצחו אותם 16:29 בדרך לניצחון במשחק החשוב כולו.

מעל כולם עמד אייק דיוגו הפנטסטי, שקלע 25 נקודות לניגרים, כולל אוסף של סלים מכריעים ו-10 ריבאונדים. אל פארוק אמינו הוסיף 14, כשמהעבר השני, פרנסיסקו גרסיה קולע 17.

"אני מאושר", אמר דיוגו בסיום, "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות. ידענו שהמתמודדות יהיו קשות, אבל עשינו זאת. ניצחנו". ניגריה תפגוש בבית א' של האולימפיאדה את ארצות הברית, טוניסיה, צרפת, ארגנטינה וליטא. בית ב' יורכב מרוסיה, סין, בריטניה, ברזיל, אוסטרליה וספרד.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully