וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "אולי אנחנו מפספסים את המגזר בנבחרות"

8.7.2012 / 19:32

הנבחרת ביקרה בשפרעם, המאמן: "ננסה לפתור את הנושא הזה". טיוס: "מאמין שאביא הרבה אנרגיות לנבחרת. זה כבוד"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל בכדורסל תפתח מחר (שני) את אימוניה באימון פתוח לקהל בשעה 17:00 בבית מכבי בראשון לציון. בינתיים היום הגיעו כמה משחקני הנבחרת ביחד עם המאמן אריק שיבק והעוזר עודד קטש לעשות כבוד לעיר שפרעם, וקיימו משחק מול ותיקי המגזר הערבי. לפני המשחק ערכו שחקני הנבחרת ביקור בבית כנסת העתיק שבעיר והתכבדו בגלידה מקומית. את הטקס הנחה זוהיר בהלול ונכחו בו לא מעט מבכירי איגוד הכדורסל.

מי שנחת היום בישראל והצטרף לסיור הוא המתאזרח אלכס טיוס, שעדיין לא ידוע היכן ישחק בעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה במכבי אשדוד. טיוס סיפר על החוויה להיות חלק מנבחרת ישראל: "אני מרגיש נהדר, הגעתי אחרי טיסה ארוכה אבל מה שחשוב זה שאני כאן כעת. אני מאמין שאני אביא הרבה אנרגיות לנבחרת, אחסום, אקח ריבאונדים, כל מה שצריך כדי שהנבחרת תנצח. הרגשתי הקלה אחרי שקיבלתי את האזרחות, זה כבוד לשחק בנבחרת ישראל, זאת הייתה שנה ארוכה, אבל אני שמח שזה מאחוריי. אשמח לשחק בישראל שנה נוספת, זאת המטרה העיקרית שלי".

המאמן אריק שיבק שהגיע מכנס עם ראשי הכדורסל במגזר הערבי הוסיף: "חזרתי משיחה עם כל ראשי המגזר שהעלו את כל הבעיות שהם נתקלים בהם, חלק מהדברים נפתור מיידית, חלק מהדברים ייקח זמן. חלק מהדברים בנושא המקצועי, וחלק קשור לכסף ואנשים ינסו לפתור את זה. שמעתי שם נתון שקצת הפתיע אותי ש-23 אחוז מהקבוצות בארץ הן קבוצות מהמגזר מה שאומר שאולי אנחנו מפספסים פה את המגזר ברמה של הנבחרות. טוב לשמוע ולהיפתח לנושא הזה, הרבה אנשים נרתמים לנושא הזה. אני מקווה מאוד שמהיום הזה ייצאו דברים טובים.

"אחוז גבוה מאוד מהשחקני כדורסל במגזר הן שחקניות כדורסל ולא בנים. יש שחקניות מהמגזר בנבחרות הצעירות, אני הבאתי את נילי נאתכו בגיל 12 לנבחרת הצעירה עד שהיא הפכה להיות שחקנית נבחרת הנשים. צריך לחזק את נושא הסקאוטינג במגזר. אני פתחתי את הדלת בנושא של הרמת נושא המאמנים במגזר הערבי, ואני מקווה שהם יכנסו בדלת הזאת".

הסנטר עידו קוז'יקרו חזר לנבחרת אחרי שנתיים שבהן נעדר, וסיפר: "אני מאוד מתרגש, בשיא הכנות. זה לא מובן מאליו שאני פה, בכלל ובטח אחרי שנתיים שלא הייתי. אני מאוד שמח להיות כאן, זה כבוד גדול", על תרומתו החברתית הגדולה הוסיף: "אני לא באתי על תקן ליצן הקבוצה אבל את הקטע החברתי אני לוקח על עצמי, את זה תמיד עשיתי, ביחד עם הדברים על המגרש".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully